Pri obsluznych linkach je velmi dolezite prestupovanie. Aby sa nestalo ze pridem busom na zastavku Velka prestupna a na elektricku, ci na iny bus musim slapat 200 m cez dve krizovatky a jednu frekventovanu cestu. Prehanam, ale nie az tak velmi (Racianske, Trnavske, Jurajov dvor, Novy Most, ...).
Pokial by mi bus prisiel priamo k zastavke elektricky/rychlodrahy nemam problem s prestupom a pri krytych zastavkach rychlodrahy by to bola obrovska vyhoda oproti auto, ktore stoji v zapche.
Pokial by mi bus prisiel priamo k zastavke elektricky/rychlodrahy nemam problem s prestupom a pri krytych zastavkach rychlodrahy by to bola obrovska vyhoda oproti auto, ktore stoji v zapche.
Bohuzial neviem presne kedy to ma byt...
Nemam na Vas 
Andrej (Anndy008)
no presne - ved predsa aj metro (aspon v prahe) funguje tak, ze sa rychlo odveziem niekam a potom na povrchu bud nastupim na elinu (centrum), ci pesi dojdem do konca, alebo nastupim na bus (okrajove casti). Takze taketo nieco by to malo byt.
A nie ze namiesto sucasnych elin tu budu take, ktore budu zastavaovat kadzde 2km+ - to je zase dalsi extrem, ktory ludom nebude vyhovovat a preto zase radsej pojdu autom.