Reply on: 81-71 #59027:
Zrataj si pocet spojov cez Safko pred vylukou a pocas nej (rannu spicku). Kazda krizovatka ma istu priepustnost...Re #59026 untrop: Hmm, myslim, ze on narazal prave na 202... Nakoniec striedaci funguju na dost vela linkach a neustale su tercom zamestnaneckych peticii za ich zrusenie... Najlepsie je vsak davat striedacov tam, kde vozidlo preberu len na cas potrebny na prestavku (30 minut). Kolo na 202 trva ovela viac, takze by musel byt striedac na trati a tych vodici najviac neznasaju.
Pri 202 je teda ina situacia - striedac by asi velmi neuspel a v rannej spicke uz nie je priestor na vypravenie dalsich klbakov (nie su ani dalsie trolejbusy ani dalsie autobusy), a tak trolejbusy behaju na obrat, a ked uz musia mat zo zakona prestavku, nabehnu busy po skonceni spicky. Je to efektivnejsie ako zamestnat dvoch dalsich vodicov na to, aby spravili jedno kolo v rannej spicke.
d3k0
Re #59006 AAA: Pre niektorych uzasne, pre niektorych rovnake, pre niektorych zle... Zalezi len od toho, co si kto z mojich prispevkov vybral
Re #59007 Andy: Yo, 2 ks, nechal som sa popliest
Re #59008 Puki: Mno a keby som do toho nerypal, tak ani tu 96 by si tam nemal
Re #59011 funak: Zacali? Ved to robia uz daavno. A pripadne aj v "tretom" jazdom pruhu (tam totiz nie je prepadnuta cesta
Re #59012 si: Hmm a 87+98 by neslo? Pozeral som vikend, 3 minuty prestup na hrane, jazda 30 minut... Opacnym smerom sa ale treba pozriet, na ktoru 98 ist, aby si nestal stvrt hodinu na zastavke