Reply on: fobust #59001:
...len aby jediným kritériom nebola zase cena. ?

Ak výrobca splní požiadavky a vyhrá, tak tu môže byť aj Cobra. Ono každá konštrukcia má svoje výhody aj nevýhody. Na tej Cobre je škoda že nemá plnú adhéziu (10 z 12-tich kolies), aj nápravové tlaky budú pri plne nalopženom voze značné. Ale tie sú dnes pri všetkých NP konštrukticách vyššie ako pri T3. Btw. prázdna Cobra má cca 6,5 tony na nápravu. Plne naložená substrátom by kľudne mala aj 10 ton na nápravu, to by sa súdruh Trabantík zbláznil. ?

A aj s tymi obojsmernymi troflami na Dunajskej suhlas - myslim, ze by mali prist minimalne k elektricke...
si
spravit sa to da v idealnom pripade za 45 minut vecer zo 68 s odchodom z holicskej o 23:00 ked su total prazdne cesty (ale nesmie chytit z neakeho dovodu meskanie, lebo inac smola...)
inac sa celkova doba pohybuje okolo hodiny a viac (odporucam aby si si to vyskusal optimalne ked nebude vyluka na mileticovej a nebude tam kombinacia na prestup 201 + 202)
za 45 minut to vecer spravil aj slimak na L78 (a ked sa objavil za volantom niekto rychlejsi, tak bezne za 35 minut (a rekordmana co som zazil mal 30 minut) a nebolo sa treba trtkat cez krizovatku na zastavku obdalec (to je hlavne pekne vidno ked sa obcas vyroji viacej ludi z 202 na 68cku cez den a zoberu si to pomedzi auta; som zvedavy kedy tam niekoho zrazi
PS: pre mna bol stary system jednoznacne lepsi (jazdne doby sa mi v MHD neskratili a prestupovanie nie je mojou zalubou); ale sak uz som dost stary a je nacase aby som si uz tiez kupil auto...