odbory nebudu robit nic
)

Ak výrobca splní požiadavky a vyhrá, tak tu môže byť aj Cobra. Ono každá konštrukcia má svoje výhody aj nevýhody. Na tej Cobre je škoda že nemá plnú adhéziu (10 z 12-tich kolies), aj nápravové tlaky budú pri plne nalopženom voze značné. Ale tie sú dnes pri všetkých NP konštrukticách vyššie ako pri T3. Btw. prázdna Cobra má cca 6,5 tony na nápravu. Plne naložená substrátom by kľudne mala aj 10 ton na nápravu, to by sa súdruh Trabantík zbláznil. ?

A aj s tymi obojsmernymi troflami na Dunajskej suhlas - myslim, ze by mali prist minimalne k elektricke...
funak
Mame z toho fasacky pocit, ked pri prechode nerovnostami na ceste, sediac na sedadle lietame do nemalych vysok a stojac si buchame hlavy o tyce a strop vozidla. Najsamsuper je to v L59, tej totiz moze sofer riadne vyturovat motor, kedze na zastavke ZS Budatinska nestoji..
Dakujeme Vam, mili soferi ?