Reply on: d3k0 #58999:
Ohľadom predĺženia L88, aká je šanca na úspech (myslím tým jej predĺženie ? )?
Ak výrobca splní požiadavky a vyhrá, tak tu môže byť aj Cobra. Ono každá konštrukcia má svoje výhody aj nevýhody. Na tej Cobre je škoda že nemá plnú adhéziu (10 z 12-tich kolies), aj nápravové tlaky budú pri plne nalopženom voze značné. Ale tie sú dnes pri všetkých NP konštrukticách vyššie ako pri T3. Btw. prázdna Cobra má cca 6,5 tony na nápravu. Plne naložená substrátom by kľudne mala aj 10 ton na nápravu, to by sa súdruh Trabantík zbláznil. ?

A aj s tymi obojsmernymi troflami na Dunajskej suhlas - myslim, ze by mali prist minimalne k elektricke...
Takze to nie je az tak nedavno, ako je to pisane
A linku 180 by som sem velmi netahal, lebo ak ta tak velmi stve rozsirenie jej prevadzky na cely tyzden pod cislom 80, tak potom to uz nemusim komentovat, kazdy si urobi nazor sam...
Ten prispevok bol reakciou na prispevok #58970, kde je napisane, ze aj ASMN je centrum (ved co na tom, ze niekto chce ist na Kamenne nam.). Netvrdim nic ine, len to, ze ak niekto chce ist do centra (v zmysle napr. Namestie SNP), tak je prenho zastavkou v centre Rajska a nie ASMN. A prestupit tam samozrejme moze - kde som napisal, ze nie?
fobust
Mimochodom, skúšobné bozy stála v prepočte iba 75 mil. Sk, nakoľko nie sú klimatizované.