Reply on: Beus #59037:
..no až tak ten signál nepredĺžili,aby tam prešli tri vozy (ani pri veľkej šikovnosti ? ).
V tom pripade sa ale signal na Safku predlzoval 2x - raz pri zmene organizacie (BUS pruh) a druhykrat teraz 

Kazdopadne ak je dnes problem, ze striedaci vystriedaju za sluzbu vsetky vozidla (a typy vozidiel) nejakej linky, tak potom co by sa stalo, ked by vsetci vodici vystriedali vsetky vozidla?
By ta prisli ukamenovat
Je vsak pravda, ze na problemy, o ktorych som vedel (a viem) som nijako zvlast neupozornoval
To ale neznamena, ze ich nevidim, je vsak zvlastne, ze si realne problemy vsimlo len malo ludi... BTW, kde som napisal, ze chcem, aby 88 sla na Rajsku? Za to, ze je taka anketa, uz to musim chciet? Za chvilu ma tu zacnete obvinovat, ze este aj hlasy si vyrabam sam...

)
No a este +3 minuty pesi presun Smolenicka -> Holicska
To je uz vcelku dobra konkurencia ex 78, nie?
Navyse by si musel platit dalsich troch vodicov, ktori by vykonali len jednu jazdu...
fobust
Samozrejme že kritériom bude cena, osobne však dúfam že nie jediným. Cobrou som sa neviezol, nemôžem teda posúdiť jej vhodnosť/nevhodnosť. Vezmi si ale, že Cobra má po celej dĺžke usporiadanie sedadiel 2+2 oproti sebe, čo dosť omedzuje kapacitu. Podľa tej stránky má pri dĺžke 36 metrov až 96 miest na sedenie a iba 142 miest na státie. Je tu vidno jasný trend západu o komfort, nie ako u nás. Vo Švajčiarsku si to môžu dovoliť, tam máš tuším mimo špičky záruku že budeš mať voľné miesto na sedenie! Neveim teda či priamo v Zürichu, ale počul som o tom. Ale ako som už spomenul, trebalo by tie vozy otestovať v naších podmienkach. Rozmiestnenie sedadiel veľmi neovplyvníš, lebo je dané technickým riešením - podvozkom, umiestnením trakčného motora a pod. Som však presvedčený že by bolo možné rozšíriť skriňu vozidla na 2,5 metra, čo by možno pridalo nejaké tie miesta na státie. Čo sa jazdných vlastností týka, tak osobne si myslím že 5/6 ahézia by aj postačovala. Nemáme zasa toľko stúpaní a aj do Karlovej Vsi a Dúbravky dlhé roky jazdili kačice K2, ktoré sú na tom adhézne ešte horšie.