Reply on: Puki #58976:
"No radšej by som nechal Solarisy na 96 a potom na L88." -pripájam sa. ?
____________________
K L88 - Záporožskú, Kremnickú a Einsteinovu by som nerušil.
A že na Rajskú - síce to odporuje mojej filozofii, ale keď to O-svišťom pomôže, do postavenia pepky by to tak mohlo byť. Na Landererovú aj tak nikto nechodí... Ja to podporujem! ?
____________________
Re #59033 Andy: Systém "dobúdy-vonzbúdy" - Pri súčasnej úrovni "HR managementu" v DPB je však dosť nereálne také niečo presadiť. ?
V tom pripade sa ale signal na Safku predlzoval 2x - raz pri zmene organizacie (BUS pruh) a druhykrat teraz 

d3k0
Re #59026 untrop: Hmm, myslim, ze on narazal prave na 202... Nakoniec striedaci funguju na dost vela linkach a neustale su tercom zamestnaneckych peticii za ich zrusenie... Najlepsie je vsak davat striedacov tam, kde vozidlo preberu len na cas potrebny na prestavku (30 minut). Kolo na 202 trva ovela viac, takze by musel byt striedac na trati a tych vodici najviac neznasaju.
Pri 202 je teda ina situacia - striedac by asi velmi neuspel a v rannej spicke uz nie je priestor na vypravenie dalsich klbakov (nie su ani dalsie trolejbusy ani dalsie autobusy), a tak trolejbusy behaju na obrat, a ked uz musia mat zo zakona prestavku, nabehnu busy po skonceni spicky. Je to efektivnejsie ako zamestnat dvoch dalsich vodicov na to, aby spravili jedno kolo v rannej spicke.