Reply on: 81-71 #56703:
...ono je to vlastne zazrak, ze tie 280-ky nielenze este nastartuju, ale ze vobec po dvakrat prekrocenej dobe zivotnosti este stale drzia pokope: 1) pri tej "udrzbe", co sa im dopriala za tolke roky, 2) pri "kvalite" bratislavskych ciest, 3) pri zaobchadzani niektorych vodicov s nimi, povedzme si otvorene... Dnes napriklad rano z Holicskej vynechali asi 3-4 spoje linky 68 a potom isiel akurat ten spoj s Ik280. ?
tr3mp
- NS cez Starý most, alebo tunelom popri ňom
- trolejbusy cez Apollo v relácii Petržalka - Ružinov a Petržalka - Nové mesto
- autobusy cez Prístavný, Apollo, Nový most a Lafranconi
- konkrétne cez Nový most spojenie autobusmi z Panónskej a Rusovskej minimálne pod most, myslím, že nejaká tá linka aj na Zochovu a (tuším) Kollárovo nám. Spojenie na Kramáre buď NS + trolejbus alebo (zo západnej časti Petržalky) autobus + trolejbus. Nie je mi jasné, prečo nie trolejbusy na Nový most, snáď konštrukčné problémy? Voľakedy tam ešte neboli stĺpy s osvetlením (snáď kvôli kazeniu siluety mosta), tak nebolo na čo zavesiť drôty. No stĺpy už sú (aj keď zrejme nevyhovujúce), no princíp tohto dôvodu padá - akurát v návrhu ÚP zo zotrvačnosti zostáva. No možno je príčina v niečom inom.