Doktor: To je jedno ake BUSy by si nakupil, ked nie su peniaze na udrzbu tak vozidiel ako aj ciest, tak by tu hocake vozidlo za xvilu vyzeralo biedne. Nehovoriac o vandaloch vo vozidlach...
A od rekonstruovaneho vozidla nik necaka ze vydrzi ako nove, ale taktiez ta rekonstrukcia je aj patricne lacnejsia ako nove vozidlo. A lepsie zrekonstruovane ako stare, ak sa generalka spravi dobre, voz urcite vydrzi viacej ako pises.
Darro (dispecer): Neviem o tom zeby sa planovali kupovat kratke trolejbusy a ani by som to nepovazoval za velmi rozumne, treba dlhe vozy... ked sa podari nasadit klbaky na linku 201, tak sa zas uvolni kopa kratkych, co s nimi ? Posilit linky kde chodia kratke vozy sa s nimi neda, lebo vozokilometre nepustia...
A od rekonstruovaneho vozidla nik necaka ze vydrzi ako nove, ale taktiez ta rekonstrukcia je aj patricne lacnejsia ako nove vozidlo. A lepsie zrekonstruovane ako stare, ak sa generalka spravi dobre, voz urcite vydrzi viacej ako pises.
Darro (dispecer): Neviem o tom zeby sa planovali kupovat kratke trolejbusy a ani by som to nepovazoval za velmi rozumne, treba dlhe vozy... ked sa podari nasadit klbaky na linku 201, tak sa zas uvolni kopa kratkych, co s nimi ? Posilit linky kde chodia kratke vozy sa s nimi neda, lebo vozokilometre nepustia...
d3k0
West: Joj, keby si videl taku jednu fotocku 7913+7908+7914... :-)))
Doktor: V tomto DPB krivdis. Oni vedia, co potrebuju, akurat nie je dost penazi, tak sa vsade skrta. A potom nejeden plan stroskota... Ale iste je (aspon dufam), ze tento roku budu 2xK2S, nejake nove SORy a vyse 30 plynovych Karos (kratke + dlhe). Co sa tyka rekonstruovanych Ik283, s nimi som spokojnejsi ako sa Karosami - tie uz teraz piskaju jedna radost. Na druhej strane, "rekonstruovane" Ik280 (aj ked sa skor da povedat, ze novonatrete) hrdzaveju jedna radost. Asi by to chcelo komplexnejsie opravy. Ale nie su prachy...