Upozorňujem všetkých: Nechajte na pokoji môj 4835!!! Prečo? Poviem keď sa mi pošťastí ******** ******. 
Ďalšia zaujímavá vecička: V piatok doobeda stál na filiálke 14Tr v bratislavských farbách neznámeho pôvodu. Nič bližšie sa redakcii ©OLO®a nepodarilo zistiť.
2410 je zrejme nepojazdná, nakoľko vo štvrtok večer ju po Šancovej ťahala z linky 34 "zázračná LIAZ-ka" Dopravného podniku.
Zaujímavé, že v čase absolútneho sedla (12.00) majú niektoré linky aj 7-minútové meškanie, ako napríklad 50 (to sa ešte nečudujem) a 51 (to sa už čudujem). Obidve mali meškanie sedem minút a stále narastalo.
Otázka do pléna: Čo robili tabule linky 76 na palubnej doske vodiča na linke 50?
3191 má divne usporiadané sedadlá. Mrhá sa v nej priestorom.
A posledná vec> Čo robil "pliňák" na Jarošovej? Stál tam odstavený o 11:45 v piatok. Ev. č. neviem.
A ešte poslednejšia vec: d3k0: čo takto spraviť aj môjho obľúbeného smajlíka ©-) resp. ®-) ???
©-)
Ty koxo, už sa prekonávam v posledných veciach: 1123 nie je až taký zlý bus. Zvonka možno hej, ale znútra nie.
A ja to kašlem, radšej napíšem nový príspevok.

Ďalšia zaujímavá vecička: V piatok doobeda stál na filiálke 14Tr v bratislavských farbách neznámeho pôvodu. Nič bližšie sa redakcii ©OLO®a nepodarilo zistiť.
2410 je zrejme nepojazdná, nakoľko vo štvrtok večer ju po Šancovej ťahala z linky 34 "zázračná LIAZ-ka" Dopravného podniku.
Zaujímavé, že v čase absolútneho sedla (12.00) majú niektoré linky aj 7-minútové meškanie, ako napríklad 50 (to sa ešte nečudujem) a 51 (to sa už čudujem). Obidve mali meškanie sedem minút a stále narastalo.
Otázka do pléna: Čo robili tabule linky 76 na palubnej doske vodiča na linke 50?
3191 má divne usporiadané sedadlá. Mrhá sa v nej priestorom.
A posledná vec> Čo robil "pliňák" na Jarošovej? Stál tam odstavený o 11:45 v piatok. Ev. č. neviem.
A ešte poslednejšia vec: d3k0: čo takto spraviť aj môjho obľúbeného smajlíka ©-) resp. ®-) ???

Ty koxo, už sa prekonávam v posledných veciach: 1123 nie je až taký zlý bus. Zvonka možno hej, ale znútra nie.
A ja to kašlem, radšej napíšem nový príspevok.
Doktor
Inac to ze ani teraz nie je jasne ci (a ked uz ano) tak ake vozidla DPB nakupi.Ved skutocne nie je normalne ze je februar a DPB nie je schopny vytvorit nejaky aj ked uplne primitivny plan nakupu vozidiel.Co je potom schopny naplanovat?(samozrejme okrem zbytocnych odmien a prehnanych platov)?Tiez sa pytam na co vam bude tolko SOR-ov?Preco investujete do modernizacii autobusov ked vsetci dobre vieme ze to nestoji za nic?Ved sa len pozrite na rekonstruovane Karosy 732,alebo Ikarusy 280/3.Ved sa zacinaju rozpadat a mali vydrzat neviem kolko rokov!Pozrite sa na rekonstrukcie v "Ustrednych dielnach"(mohutnejsi nazov tazko niekto vymysli) na ktorich sa pracuje v zufalich podmienkach s este zufalejsim vybavenim!Za tie peniaze ste mohli nakupit niekolko modernych autobusov aj ked nie tolko kolko sa ich zrekonstruovalo ale mate istotu ze sa nerozpadnu.(Ak pravdaze nebudu znacky Karosa ci SOR)Nezabudajte ze rekonstrukcia s 20 rocneho autobusu neurobi novy.Mozno tak bude vyzerat ale vydrzi maximalne 1/4 jeho povodneho veku.