2 beus: ad safko, varianta ciste pre elektricky je blbost. kam chces premiestnit tych 10-15 tisic aut za 24 hod !?!?
cez stary most ti chodi docela dost MHD, hlavne cez viedensku cestu. to ich ches ako napakovat cez novy most a dalej do mesta ? a dalsi pouzitelny most je az apollo ...
nehovoriac o takej veci ked ti znova skolabuje pristavny ...
uz len to ze zmyslas o urovnovom krizeni aj ked s preferenciou je chyba. to potom nie je NDS, ale len blba elektricka ..
a uzavretie sturovej, clovece ty kde zijes ?
to chces mat skolabovanu celu bratislavu alebo vyznavas sado maso ?
uz som videl vela blbych napadov, ale bez urazky uzavriet spitalsku by bol urcite medzi top 10
co potom urobis so spitalskou ? pristupom do centra s IAD ? :))
BA ma praveze teraz idealne rozmiestnene mosty, a zrusit cestnu cez stary je samovrazda
ohladne zeleznice a NDS, ja som to nikdy nestaval do roviny ze zeleznice ma byt alebo by mala byt NDS, to vobec nie, len je ju mozne velmi dobry vyuzit ak je vola. ale hlavne pri tomto projekte som myselel na synergicke efekty.
a by si sa divil ake intenzity mozes pustit na zeleznicu
vo viedni mas po zeleznici v ramci S-bahn v spicke intevaly zhruba 3-8 minut! to v BA nema drtiva vacsina spojov. cize nie je problem ani kapacita ani interval. len zeleznic neni tolko natahanych 
mesto na tunel pod dunajom nebude mat peniaze ani za 50 rokov .. zeleznice samo osve detto.
NDS sa bohuzial nebude dat viest pod dunajom, ale za dunajom by sa to uz dalo kraaasne sklbit .. hovorim povrchovy variant v pohode ..
ad stavby pozdlz koridorov, jediny problematicky bod je poistovna. aj VUB aj ta nova budova su v pohode. ak si si vsimol je na nivach aj hoodne dlhy pas volnej plochy, kde sa ma zapustit stanica, a prave tam by bolo super mat stycny bod rychloelekticka vlak (mozno aj na filiake, tam by to bolo lepsie ..)
ad vystavba v koridore, taka perlicka, pri kom je poruseny koridor ? pri DPM ... to tiez hovori o zachovani koridoru zo strany mesta.
ZSR nepredalo za celu dobu nic z pozemkou ktore ma v tomto smere, bolo to mesto co si samo sebe skomplikovalo situaciu ...
ad forum: ak vam to vyhovuje vas problem :)) ale pre normalneho smrtelnika je to neprehladne, a hlavne veci co by mali byt na ociach zapadnu
cez stary most ti chodi docela dost MHD, hlavne cez viedensku cestu. to ich ches ako napakovat cez novy most a dalej do mesta ? a dalsi pouzitelny most je az apollo ...
nehovoriac o takej veci ked ti znova skolabuje pristavny ...
uz len to ze zmyslas o urovnovom krizeni aj ked s preferenciou je chyba. to potom nie je NDS, ale len blba elektricka ..
a uzavretie sturovej, clovece ty kde zijes ?



BA ma praveze teraz idealne rozmiestnene mosty, a zrusit cestnu cez stary je samovrazda

ohladne zeleznice a NDS, ja som to nikdy nestaval do roviny ze zeleznice ma byt alebo by mala byt NDS, to vobec nie, len je ju mozne velmi dobry vyuzit ak je vola. ale hlavne pri tomto projekte som myselel na synergicke efekty.
a by si sa divil ake intenzity mozes pustit na zeleznicu


mesto na tunel pod dunajom nebude mat peniaze ani za 50 rokov .. zeleznice samo osve detto.
NDS sa bohuzial nebude dat viest pod dunajom, ale za dunajom by sa to uz dalo kraaasne sklbit .. hovorim povrchovy variant v pohode ..
ad stavby pozdlz koridorov, jediny problematicky bod je poistovna. aj VUB aj ta nova budova su v pohode. ak si si vsimol je na nivach aj hoodne dlhy pas volnej plochy, kde sa ma zapustit stanica, a prave tam by bolo super mat stycny bod rychloelekticka vlak (mozno aj na filiake, tam by to bolo lepsie ..)
ad vystavba v koridore, taka perlicka, pri kom je poruseny koridor ? pri DPM ... to tiez hovori o zachovani koridoru zo strany mesta.
ZSR nepredalo za celu dobu nic z pozemkou ktore ma v tomto smere, bolo to mesto co si samo sebe skomplikovalo situaciu ...
ad forum: ak vam to vyhovuje vas problem :)) ale pre normalneho smrtelnika je to neprehladne, a hlavne veci co by mali byt na ociach zapadnu

Beus
S podzemnou stanicou mas 2 problemy: 1) musela by sa rozprestierat aj pod pozemkom niektorej s tamojsich bud, co by asi bol problem, a najma 2) vzhladom na ich megalomanskost predpokladam u tychto bud dostatocne hlboke zaklady, a teda stanica by musela byt sakrametsky hlboko, co nevidim ako prave dobre, a ani schodne riesenie... kedze do vyhradeneho koridoru by sa zrejme cela stanica s prislusenstvom svojou sirkou nevtrepala
S razenymi tunelmi a spolupracou: Ja tiez nie som proti, aby take nieco bolo, ale na Slovensku, a najma v Bratislave, pravdepodobnie nikoho nepresvedcis, ze ked uz sa bude razit tunel pre zeleznicu, tak sa ma razit 4-kolajny, aby v nom mohli lietat aj elektricky, jakozto nosny system
S napojenim elektriciek na Safku: prave preto, ze most bude (pevne dufam a verim) LEN pre elektricky, a Sturova uzavreta pre gumokoly, tak cestny tah na Safku sa obmedzi len na smer nabrezie-Dostojevskeho rad, a zanikne tam akekolvek odbocovanie, cim sa nebyvalym sposobom znasobi priepustnost celeho Safka. Taketo nieco mozeme potom kludne preklenut mimourovnovo, alebo hoci aj urovnovo, riadenym signalom s preferovanou elektrickou, co bude vyzerat asi tak, ze elektricka prejde takmer vzdy bez zdrzania, a auta budu z casu na cas na chvilu zastavene, kym ta elektricka prejde. V porovnani s dneskom, ked je smer nabrezie-Dostojevskeho rad, zastaveny cca 80% casu, a opacny smer cca 50% casu, je to vyrazne zlepsenie
Co sa fora tyka: Vyhladavanie vyrazov funguje 100%-ne, a zatial vacsine z nas, co tu viac-menej pravidelnejsie diskutujeme, vyhovuje tento typ fora, lebo sa tak-ci tak aj v ramci diskusnych vlaken pobehuje od temy k teme, a absolutne by nebolo mozne prispevky triedit do nejakych rozumnych vlaken, cize by sa to cele nakoniec aj tak len zneprehladnilo. A ine vyhody ako vlaknovost (ktora by tu bola skor nevyhodou) u inych typov for nevidim. Dalsie otazky a podnety na forum uz ale nesmeruj konkretne na mna, nie som tu webmaster