Reply on: Beus #53797:
no, to mas recht. schnellBahny, regional trains, rapidCityTrans a pod som vsade videl len ako doplnkovo dopravu pre MHD a najma to sluzilo na rychlu dopravu ludi z okrajovych casti do centra. ako NDS to funfovat nemoze. ale zasa asi by stalo rozumne diskutovat so ZSR/ZSSK, ze co a ako a kadial a preco... len u nas je toto problem, teda, nazerat na "vyhody" pre mesto a jej obyvatelov a nie na zaujmy iba jednotlivcov, v najlepsom pripade "firmy".
to chces mat skolabovanu celu bratislavu alebo vyznavas sado maso ?
tr3mp
Re #53798 aquila: "ohladne zeleznice a NDS, ja som to nikdy nestaval do roviny ze zeleznice ma byt alebo by mala byt NDS, to vobec nie, len je ju mozne velmi dobry vyuzit ak je vola. ale hlavne pri tomto projekte som myselel na synergicke efekty. " - Myslím, že s touto myšlienkou sa zhodne väčšina účastníkov diskusie. Akurát nechcú, aby to bolo na úkor využitia koridoru pre NDS. Čím by sa značne zmenilo trasovanie NDS, ktoré je podľa môjho názoru navrhnuté celkom dobre.
"cez stary most ti chodi docela dost MHD, hlavne cez viedensku cestu. to
ich ches ako napakovat cez novy most a dalej do mesta ? a dalsi
pouzitelny most je az apollo ..." - No, od septembra po Viedenskej ceste žiadna MHD nechodí, až na krátky úsek linky 50 od križovatky pri divadle Aréna. Hlavné zaťaženie je v smere z Jantárovej cesty. Linka 95 má byť plne nahradená električkou, linky 50 a 78 pravdepodobne skrátené po Šafárikovo nám. Takže pre MHD uzavretie Starého mosta problém nepredstavuje.
Re #53785 yale: Nemyslím si, že by na tomto fóre výrazne prejavovali diskutujúci typu Feroslav. Skús upresniť, pre zaujímavosť.