2 beus: ad safko, varianta ciste pre elektricky je blbost. kam chces premiestnit tych 10-15 tisic aut za 24 hod !?!?
cez stary most ti chodi docela dost MHD, hlavne cez viedensku cestu. to ich ches ako napakovat cez novy most a dalej do mesta ? a dalsi pouzitelny most je az apollo ...
nehovoriac o takej veci ked ti znova skolabuje pristavny ...
uz len to ze zmyslas o urovnovom krizeni aj ked s preferenciou je chyba. to potom nie je NDS, ale len blba elektricka ..
a uzavretie sturovej, clovece ty kde zijes ?
to chces mat skolabovanu celu bratislavu alebo vyznavas sado maso ?
uz som videl vela blbych napadov, ale bez urazky uzavriet spitalsku by bol urcite medzi top 10
co potom urobis so spitalskou ? pristupom do centra s IAD ? :))
BA ma praveze teraz idealne rozmiestnene mosty, a zrusit cestnu cez stary je samovrazda
ohladne zeleznice a NDS, ja som to nikdy nestaval do roviny ze zeleznice ma byt alebo by mala byt NDS, to vobec nie, len je ju mozne velmi dobry vyuzit ak je vola. ale hlavne pri tomto projekte som myselel na synergicke efekty.
a by si sa divil ake intenzity mozes pustit na zeleznicu
vo viedni mas po zeleznici v ramci S-bahn v spicke intevaly zhruba 3-8 minut! to v BA nema drtiva vacsina spojov. cize nie je problem ani kapacita ani interval. len zeleznic neni tolko natahanych 
mesto na tunel pod dunajom nebude mat peniaze ani za 50 rokov .. zeleznice samo osve detto.
NDS sa bohuzial nebude dat viest pod dunajom, ale za dunajom by sa to uz dalo kraaasne sklbit .. hovorim povrchovy variant v pohode ..
ad stavby pozdlz koridorov, jediny problematicky bod je poistovna. aj VUB aj ta nova budova su v pohode. ak si si vsimol je na nivach aj hoodne dlhy pas volnej plochy, kde sa ma zapustit stanica, a prave tam by bolo super mat stycny bod rychloelekticka vlak (mozno aj na filiake, tam by to bolo lepsie ..)
ad vystavba v koridore, taka perlicka, pri kom je poruseny koridor ? pri DPM ... to tiez hovori o zachovani koridoru zo strany mesta.
ZSR nepredalo za celu dobu nic z pozemkou ktore ma v tomto smere, bolo to mesto co si samo sebe skomplikovalo situaciu ...
ad forum: ak vam to vyhovuje vas problem :)) ale pre normalneho smrtelnika je to neprehladne, a hlavne veci co by mali byt na ociach zapadnu
cez stary most ti chodi docela dost MHD, hlavne cez viedensku cestu. to ich ches ako napakovat cez novy most a dalej do mesta ? a dalsi pouzitelny most je az apollo ...
nehovoriac o takej veci ked ti znova skolabuje pristavny ...
uz len to ze zmyslas o urovnovom krizeni aj ked s preferenciou je chyba. to potom nie je NDS, ale len blba elektricka ..
a uzavretie sturovej, clovece ty kde zijes ?



BA ma praveze teraz idealne rozmiestnene mosty, a zrusit cestnu cez stary je samovrazda

ohladne zeleznice a NDS, ja som to nikdy nestaval do roviny ze zeleznice ma byt alebo by mala byt NDS, to vobec nie, len je ju mozne velmi dobry vyuzit ak je vola. ale hlavne pri tomto projekte som myselel na synergicke efekty.
a by si sa divil ake intenzity mozes pustit na zeleznicu


mesto na tunel pod dunajom nebude mat peniaze ani za 50 rokov .. zeleznice samo osve detto.
NDS sa bohuzial nebude dat viest pod dunajom, ale za dunajom by sa to uz dalo kraaasne sklbit .. hovorim povrchovy variant v pohode ..
ad stavby pozdlz koridorov, jediny problematicky bod je poistovna. aj VUB aj ta nova budova su v pohode. ak si si vsimol je na nivach aj hoodne dlhy pas volnej plochy, kde sa ma zapustit stanica, a prave tam by bolo super mat stycny bod rychloelekticka vlak (mozno aj na filiake, tam by to bolo lepsie ..)
ad vystavba v koridore, taka perlicka, pri kom je poruseny koridor ? pri DPM ... to tiez hovori o zachovani koridoru zo strany mesta.
ZSR nepredalo za celu dobu nic z pozemkou ktore ma v tomto smere, bolo to mesto co si samo sebe skomplikovalo situaciu ...
ad forum: ak vam to vyhovuje vas problem :)) ale pre normalneho smrtelnika je to neprehladne, a hlavne veci co by mali byt na ociach zapadnu

aquila
len je podla mna kardinalna blbost to napojit na sucasnu elektrickovu trat.
jednak z dovodu, ze zase bude zvoleny 1000mm rozchod a nie klasicky, co povazujem osobne za chybu.
dalsia vec je ze bojim sa toho ze na safku bude velmi velmi uzke hrdlo a nikto sa uz potom nebude snazit nebodaj robit mimourovnovo alebo tunelovo v ramci mesta dalej ... s odovodnemi "vsak uz je to napojene, tak co chcete". cize z dlhodobeho hladiska napojenie na staru trat vidim ako obrovske minus.
dalsie minus povazujem to ze mesto este nic nerobi s planmi na stary most. taktiez povazujem za chybu ak z neho urobia ciste most na elektricku. dufam, ze v tomto pripade daju na naliehanie BSK, ktory ponukol ze sa zapoji ak z toho bude cesty + elektrickovy most.
pointa je jednoducha, na slovensku sa setri najviac tam kde by sa malo najmenej ..
ad filialka, myslim, ze riesenie je dobre vzhladom k tomu ze sa uvazuje s tunlom od filialky az po petrzalky, kde sa to napoji na zeleznicu smerom stanica petrzalka.
skor mi ide o to ze by sa mohli dohodnut s mestom na spolocnom postupe ohladne podzemne stanice v lokalite niv, kde by mohla byt spolocna prestupna stanica aj pre rychloelektricku, zeleznicu a je tam aj hlavne autobusove nadrazie.
chcelo by to este nejake dalsie investora co by sa posterala o administrativne budove na povrchu ... len sa bojim, ze ked pojde kazdy na vlastnu past, tak budovanie elektricky do buducna to znemozni alebo velmi predrazi ...
skratka vybudovanie stanice v okoli niv ma obrovsky potencial, lebo je to uz velmi blizko centra a je tam mozne urobit prestupny uzol ...
ohladne riesenie MHD cez filialku - petrzalku, je tazko hovorit aj o vozidla, budu musiet by zrejme uz nove, lebo by to bolo v roku 2015 (najskor) a vtedy by uz boli sucasne vozidla nepouzitelne. a nove primestke jednotky by ale sancu mali
hovorim, dalo by s az tohoto vytazit velmi velmi vela, keby si dany ludia sadli za rokovaci stol a snazili sa to zosuladit tak (zo strany zeleznic aj mesta) a mozno by bratislava mala velmi dobry system.
skratka ked sa dohodne mesto, ZSR, kraj, europske fondy a nejaky investory a poskladaju sumu tak 20-25 miliar korun, co vobec nie je nerealne .. a s vyhladom do roku 2020 by to mohol byt fakt perfektny system podobny tomu co je vo viedni .. len to chce spolupracovat. a nie hned apriori vsetko odmietnu
tym hovorim, ze aj projekt ZSR ma dost velke chyby a su nutne korekcie ..
btw. niekto sa tu pytal kolko by boli ochotny z bruselu prispiet => jedna sa o ciastku 12 miliard korun ...