Reply on: inTony #49369:
Napríklad tak, ako je to v Linzi. Električka si už z diaľky zopne senzor, takže nemusí ani spomaľovať. Pokiaľ nie sú križovatky, ale iba priecestia, je tam vkusné železničné značenie. Reálne sa tam tramvaj zastaví možno na dvoch-troch väčších križovatkách v centre, avšak na radiále má preferenciu na 100%. Preto mi pripadá náhodné rozmiestňovanie preferencií na bratislavský spôsob, navyše pokiaľ tie "preferencie" ani nefungujú tak ako by mali, nanajvýš smiešne. Celkovo sa tým ale potvrdzuje syndróm tzv. V"r"p, čiže Verbálneho "riešenia" problému, ktorý v tomto meste prevláda. Namiesto toho, aby sa veci operatívne riešili, tak sa o nich ešte operatívnejšie kecá a najoperatívnejšie sa nakoniec príde na úplne iný problém popri ktorom ten pôvodný, kľúčový, akosi pozvoľna zaniká do stratena...
Andy