Reply on: Technopol #49350:
1, V podstate si popresuval autobusy a usekol aj spojenie casti Petrzalky na ASMN (ktore do 4.9. zabezpecovala linka 89 a teraz ma 88). A 88 icka nebyva vobec prazdna.
2, 87 podla tvojho navrhu je dost divny napad - osobne by som sa snazil z Pristavneho mosta autobusy poslat prec a nie ich este predlzovat. Vsak staci jedna havarka a doprava v polovici mesta je v pr.... Okrem toho by sa usetrilo len par km, ale pridali starosti, kedze treba aj priame spojenie medzi tratou Jungmannova - Nam. Hraniciarov a tratou Farska - Sustekova. A to po 83ke prevzala 88icka.
3, 82/80 - Ak by 80ka mala rovnaky interval, tak 82ka by ju musela krizovat. 80 by potom bol luxusny spoj pre Dvory V do centra mesta a na 82ku by sa museli najst dalsie autobusy (rep. zobrat tie, ktore su urcene ako nahrada za "rozpadnute v najblizsich mesiacoch").
C.
Technopol
linka č.88 skrátená Nový most - Dostihová dráha
linka č.87 predlžena Astronimická - Dostihová dráha ( ako náhrada za 88 v useku Ekonomická univerzita námestie hraničiarov)
linka 82 Kopčany - Kopčianska - Záporožská - Kremnická - Einsteinova - (možno nová zastávka pri vozovni v petržalke) - Most Apollo - Landererova - AS Mlynske nivy
linka 80 - by nezachádzala na Kopčany
p.s 1. linkám by zostali nezmenené intervaly a L82 by mala interval 10 - 15 minut
2. Linky by končili pri Dostihovej dráhe nie kvôli koňom , ale kvôli nedostatku vhodných obratisk