Reply on: Daiman #49337:
ods.1: ked ich nepochvalime my, musia sa pochvalit aspon sami, no nie? urobili krok vpred, tak preco by mali robit teraz krok s5? nie je to sice idealne, ale to nebude nikdy.
ods.2,3:mno yo, nie sme ani taliani ani francuzi, takze sa zachovame ako slovaci. a ty sa zachovas ako? ako talian alebo ako francuz?
ods.4:zda sa, ze mas konstruktivne riesenie aj na tento problem

ods.5:v tomto s tebou suhlasim, po primatora mal skutocne dojst stary 16-rocny ikarus 280, aspon by sa mu konecne otvorili oci. pokym mu budu podsuvat "pekne" autobusy, tak sa nedozvie o tych hrdzavych

ods.BTW:skus pohladat ine spojenie. napr. ja som nasiel na spojenie safko-sustekova cez vikend, hned tri riesenia: 95-farskeho-pesobus, 95-farskeho-cakanie_0az15min-99, 95-hraniciarov-cakanie_0az12min-88. no nie je to skvele? predtym som mal len jedno. vedel som o odchody 88 priamo, takze som si nacasoval prichod


tr3mp
Re #49271 S499.1023: No, slogan "Do práce chodím načas" určite nie je zodpovedajúci pravde vždy (jedna moja kolegyňa je v tomto špeciálnym príkladom), existujú totiž zápchy (v ktorých zamozrejme často stojí aj VHD.
Re #49257 juro: A prečo hovoríš na trase Sokolská - Lachova o 30 minútach 88+210 či 68+201 a neuvažuješ o jednoduchšom 88+83, čo trvá 15-18 minút v skorých ranných hodinách (a podobne dlho aj v neskorých vešerných hodinách, aj cez víkend). Alebo môžeš prejsť z Lachovej na hraničiarov pešo a nastúpiť priamo na 83, to sú tak tri-štyri minúty naviac.
Re #49242 marko: 94 ber ako posilové spoje 93-ky na úseku Smolenická - Zochova. Alebo ešte lepšie, ber 93 a 94 ako jednu linku (ako súčasná 80). A keďže od Zochovej treba linku niekde ukončiť a ani na stanicu ani na Vazovovu nie je potrebná taká vysoká kapacita, každá vetva (čiže 93 a 94) smeruje inde. Čiže je to maximálne efektívne.