dusoft: Vitaj v Bratislave... Ja osobne som sa za pár rokov tu už o výlukách zmieňoval mnohokrát, väčšinou v zlom, ale už to nemá zmysel, stále je to o tom istom, v najbližšom čase v tomto zmenu neočakávam.
Ta vyluka na Americkom bola absolutne neprofesionalne zvladnuta. Dopredu upozornujem podpichovacov a vsevedov, ze ja som s nou problemy nemal.
Dlhy nevyrazny oznam napr. pri Tescu - zlty papierik, ktory je tam aj tak vzdy (len je na nom nieco ine) - DPB je neschopne vytvorit si farebne kodovanie, co je pritom jednoducha a vyborna vec. Cervena - vyluka, zlta - upozornenie mimo vyluky, modra - informacia a pod.
Text toho oznamu zaberal celu A4. To je uplna neschopnost drbkov v DPB (ospravedlnujem sa za vyraz) platenych z nasich dani a penazi napisat to zrozumitelnym jazykom a strucne. Hodnu chvilu mi trvalo, kym som pochopil, co je nahradna doprava.
Potom linka 10X - nikde nic o nej, hlavne ze ide. Ak by nemala elektronicky transparent, ani nikto nevie, kam. Nehovoriac o tom, ze ostatne bezne linky mali digitalne ukazovace vypnute a bol na nich maximalne cas (vnutri voza myslim). Ak sa v tom zorientuje niekto z mimo BA (ked aj BA ma problemy), tak gratulujem.
Nehovoriac o takych "detailoch", ako ked je zastavka na vikend zrusena, tak preco ju neprekryju a nenapisu zrusena. To je taky problem? Videl som mnozstvo ludi cakat pred Tescom a samozrejme zbytocne.
Vsevedkovia a hundraci, ktori tu raz za cas prispievaju povedia, ze si to ludia mali precitat. Ale ja vam dam na vec iny pohlad: ludia su zakaznici. DPB bez zakaznikov moze ist do [piip] (ako keby tam prirodzene aj tak nesmerovalo kvoli kvalitam vedenia).
sorry, ale ja si 100x radsej precitam info od m@rtina o niecom co sa tyka dopravy ako tie litanie co si sem svojho casu kopirovaval o tom ako slovensku rastu makroekonomicke ukazovatele (ktore aj tak bezny clovek pociti len na tom, ze zas bude za nieco platit viacej a plat mu nedvihnu)
z 30.3.2005
V CR se SOR B 9,5 prodaval za cca 3 250 000 Kc a Solaris Urbino 12 5 950 000 Kc (jedna se podle jednotlivych zakazniku, slev....) Volvo stalo cca 5,6 mil a SOR BN 12 za 4,5 mil
Ako znalec trasy Dlhe Diely-Safko-Farskeho sa pytam sam seba a vas, preco je prichod elektricky vzdy presne v minutu odchodu autobusu do Petrzalky? Lebo casto sa stane ze ludia nestihnu preskakat(doslova) z elektricky do autobusu, lebo ten iduc z pociatocnej zastavky ide presne na sekundu.
Keď sa tak oháňaš prepravným poriadkom, nože ma pouč:
a) ktoré ustanovenie PP zakazuje zrakovo postihnutým sedieť na ktoromkoľvek mieste alebo prikazuje sedieť iba na vyhradenom mieste,
b) kde v PP je stanovené, že miesto vyhradené pre zrakovo postihnutých je pri predných dverách a iba v prvom vozidle súpravy? Je to síce logické, ale čuduj sa svete, PP o predných dverách mlčí a dokonca spomína povinnosť dopravcu vyhradiť miesto pre zrakovo postihnutú osobu v KAŽDOM VOZIDLE (čl. 4, ods. 1), teda aj v zadnom vozidle súpravy.
A keď už o tom hovoríme, DP má značné rezervy v plnení povinnosti zreteľne označiť miesta vyhradené pre postihnuté osoby. Miesta sú označené nejednotne jednak historickými plastovými štítkami, jednak samolepkami - oboje však býva často odtrhnuté.
Re #42753 papuca: V každom prípade máš pravdu, že vodič sa mal správať slušne a slušne ich vyzvať aby si prestúpili do prvého vozňa a vysvetliť prečo. A prečo vlastne? No keby si ich nevšimol a oni by vystupovali pomalšie ako je obvyklé, tak by mohlo razom vzniknúť nesťastie. A potom by sme tu čítali o tom, čo robil vodič, prečo im nepovedal aby išli do prvého vozňa,...
Re #42755 BMko: Vidím, že vplývanie DPB na morálku svojich zamestnancov je stále úspešné. Keby som mal firmu a môj zamestnanec by sa správal drzo a nevrlo na zákazníka, ktorý by sa tiež správal drzo a nevrlo, vieš čo spravím? Zamestnanca okamžite vyrazím a zákazníkovi sa ospravedlním. Uvedom si, že platiaci cestujúci, nech je akýkoľvek ti platí chleba.
A čo sa čistoty električiek týka nemáš pravdu. Nemám pocit, že by skoro ráno boli električky výrazne čistejšie ako večer. Ale máš pravdu sú vodiči, ktorý voz očistia.
Re #42765 m@rtin: Sakra Martin čo to sem píšeš. Si uvedom, že toto je bratislavské fórum a nie pražské. Mňa vôbec nezujíma, že Praha si spravila nejakú GO, ktorú už dlhiše robia v Brne, Ostrave či Košiciach. Ja tiež nechodím na pražské stránky vždy keď do Bratislavy príde K2S. ?
Inak až na tie ranné problémy s križovtkou na Imperialistickom námestí poobede to bolo super. Teda ja sa nevyznám či je to spravené dobre alebo zle, ale trolejbusy jazdili cez križovatku rýchlejšie ako som zvyknutý.
Slepec ma byt nalezite oznaceny a nebudem sa na tuto temu vraciat.
Papyr: ja vravim o svinciku ktory sa narobi pocas dna. Nezabudaj, ze niesme v Presove kde sa o to staraju aj pocas prevadzky. Tu taketo veci nedosli. Len ma serie to, ze ked tu niekto napise nieco, ze neberie ohlad i na tu mensinu ktora si ten poriadok vo voze udrziava.
To vsetci vodici DPB vystudovali medicinu, a maju kvalifikaciu ocny lekar, ked vedia kto je slepec, a nesu za slepca plnu zodpovednost? Alebo ked si niekto vezme retrievera a palicu do ruky, zacne ho vodic automaticky vyhanat do predneho vozna?
Možno by bolo dobré, keby na cestovných poriadkoch boli tieto údaje uvedené (podobne ako je to na automatoch na lístky), lebo je mnoho ľudí, ktorí by boli ochotní DPB takúto informáciu podať, len nevedia kam.
Komu môžem oznámiť, že na zastávke chýba, alebo je poškodený cestovný poriadok ?
1. Telefón (záznamník): 5950 1138 (denne 24 hodín);
2. Elektronická pošta: zcp@dpb.sk ;
3. Nezabudnite nahlásiť názov zastávky, číslo linky a smer jazdy z dôvodu presného určenia chýbajúceho alebo poškodeného cestovného poriadku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.