97 bola v Petrzalke zbytocne klukata v podstate robila taku ulohu, aku teraz robi linka 99.
ale aj tak mám pocit, že autobus č.97 bol celkom šikovný spoj - naozaj išiel slušnú dlhú trasu bez prestupovania. Lenže môj sedliacky rozum mi hovorí, že na to, aby sa oplatilo ísť vozidlom, musí byť vozidlo vyťažené. Preto celkom nerozumiem tomu, že sa zrušili niektoré doslova napráskané a vyťažené linky a namiesto toho chodia autobusy "vraj" častejšie (neviem posúdiť, naozaj som dnes bola autom) a podľa príspevkov poloprázdne. Čo chápem je to, že prestupovaním DP natiahne čas a tým pádom donúti poctivých pasažierov lístky cvakať a cvakať a cvakať (pretože už je tiež diskutabilné, či sa oplatí električenka... - no, teraz už minimálne kvôli tomu prestupovaniu už asi aj áno).
marko
Bol som sa pozrieť na vyťaženosť liniek 99 - z Tesca (Lúky II) smerom na Technopol kde sa predpokladá, že by mal byť relatívne plný. Realita max 15 ľudí (až na 1 keď ten predchádzajúci vynechal) - videl som asi 15 busov. A drobnými úpravami niektorých liniek by sa mohla zrušiť, alebo aspoň výrazne skrátiť. Napríklad na úseku Tesco - Antolská presmerovaním 93.
To s tou 95 a 92 nie je preklep ale iba poukázanie na nelogické navrhnutie dvoch trás. 78 by mohla mať konečnú ako 83 (Dostihová dráha).
Ja chcem poukázať na to, že veľmi veľká časť Petržalky sa potrebuje dostať do mesta cez Nový most a zadná časť je týmto návrhom "odrezaná". Pritom sa mi nezdalo, že by napr. linka 95 bola vyťažená.
A na linku 59 a predĺženie 93 by som zobral so súčasnej 59, 93 a zo zrušenej 94. Myslím, že by to stačilo. A v každom prípade by som na 59 nedal 20 min.interval.