Reply on: NN #48832:
Lenže ty a všetci ostatný, ktorý navrhujete zrušenie 84 a zlepšenie intervalu na 83 (aj keď mňa, ktorý býva pri konečnej 207 a teda 83 často cestuje z Dubovej by to potešilo), že hustá linka by musela ísť do Dúbravky a vznikol by problém. Potom by totiž bola asi DPB zrušená, resp. obmedzená L 34, ktorá pre trasu Dúbravka - Dubová slúži v PO-PIA ako posilová. A potom by sa možno študenti z EU na Hroboňovej nedostali do autobusy, alebo by sme sa spolu s nimi tlačili ako sardinky.
marko
Bol som sa pozrieť na vyťaženosť liniek 99 - z Tesca (Lúky II) smerom na Technopol kde sa predpokladá, že by mal byť relatívne plný. Realita max 15 ľudí (až na 1 keď ten predchádzajúci vynechal) - videl som asi 15 busov. A drobnými úpravami niektorých liniek by sa mohla zrušiť, alebo aspoň výrazne skrátiť. Napríklad na úseku Tesco - Antolská presmerovaním 93.
To s tou 95 a 92 nie je preklep ale iba poukázanie na nelogické navrhnutie dvoch trás. 78 by mohla mať konečnú ako 83 (Dostihová dráha).
Ja chcem poukázať na to, že veľmi veľká časť Petržalky sa potrebuje dostať do mesta cez Nový most a zadná časť je týmto návrhom "odrezaná". Pritom sa mi nezdalo, že by napr. linka 95 bola vyťažená.
A na linku 59 a predĺženie 93 by som zobral so súčasnej 59, 93 a zo zrušenej 94. Myslím, že by to stačilo. A v každom prípade by som na 59 nedal 20 min.interval.