no toto zase bratislavky mhd-ckari nieco posrali,napriklad niektore spoje,ako napriklad stara 97 sa stala nepotrebnou...ved tu vyuzivali najma ludia z "hlbky " petrzalky,naco je tym,co mozu prejst po moste peso?
nemaliby do toho vraviet aj ludia ,ktorych sa to tyka a nielen ti co vymyslaju len od stola?
?
nemaliby do toho vraviet aj ludia ,ktorych sa to tyka a nielen ti co vymyslaju len od stola?
?
) a stranky ako take maju cca 4.5 GB. Inac nie je problem miesto, ale procesorovy cas...
nášho mhd!
galiyosha
Čo sa týka toho cestovania, tam žiadne radikálne negatívne zmeny nevidím. Na Botanickú záhradu je to 95+12 alebo 99+93+5/9 rovnako rýchle ako zaniknutým spojením 90+1/4/12.
Na Hlavnú stanicu (ako často skutočne na Hlavnú stanicu ľudia cestujú?) je 99+93 vzhľadom na časté intervaly oboch liniek len miernym zhorešním. Rovnako dobre sa dá ísť jednu zastávku späť na Vyšehradskú (a-95 chodí dostatočne často) a tam prestúpiť na a-93.
Do Biskupíc to kombináciou 98+70 vychádza ešte rýchlejšie, než predtým 97+70. Jediné zhoršenie je absencia prestupu na hrane. V prípade nutnosti takéhoto prestupu je tu vždy možnosť ísť 98+87+70.