Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #46757:
Dve stanice by boli asi najlepšie, jedna ešte pred Račianskym Mýtom, druhá niekde medzi filiálkou a Trnavským Mýtom, s výstupom na obe strany. Stanica navyše by však bola aj nákladom navyše. Ak by mala byť iba jedna, zrejme by si to odniesol prestup na račiansku radiálu (jednak z dôvodu plánovaného vedenia trasy A (alebo železničnej trate) cez filiálku v smere na Raču, jednak je z nej predsa len rýchlejšie spojenie na stanicu cez mesto, ako z Vajnorskej. Ale keďže nevieme ani to, či niekedy bude filiálka, je to zatiaľ čisto hypotetická debata 😉
Reply on: AAA #46757:
a Trnavské Mýto / vajnorskú radiálu necháme psom? 🙂
Reply on: yale #46756:
No, podľa mňa by boli dve stanice najlepšie. Alebo čo tak spraviť stanicu presne medzi Filiálkou a Rač. mýtom a nemáš to ďaleko ani tam, ani tam.
Reply on: tr3mp #46749:
Súhlasím, predpokladám že takéto "detaily" ako sklon by už doriešili odborníci tak, aby sa súpravy nehromadili pod Račianskym 🙂

Ešte zostáva otvorená otázka umiestnenia staníc tak, aby trasa mala prestup na račiansku aj vajnorskú radiálu. Umiestnenie na filiálke je cca. 400 metrov od račianskej radiály, čo už je trochu nad štandard komfortného prestupu; ak by sa pod Račianskou riešil podchod, mohol by sa chodbou s pohyblivým chodníkom predĺžiť po filiálku (na Račianskom sa zrejme časom bude robiť podjazd, takže riešenie pre chodcov by sa mohlo zviezť s tým). Dve stanice krátko za sebou - Račianske, Trnavské - to by asi bolo dosť drahé.
Reply on: R.A.T.P. #46722:
Aj mne by si, prosím mohol poslať na mail tú štúdiu z 1974. Vďaka.
hellou, vcera v noci som sa z Amsterdamu vratil, elektrickovym maniakom mozem len odporucit - je ich plne cele cetrum 😉
Reply on: TeBeCe #46752:
Ďakujem ?
Reply on: petert #46751:

Nárok na zľavu na jednotlivú jazdu alebo na zľavnené predplatné cestovné lístky majú:

1. deti od začatia povinnej školskej dochádzky do 16 rokov veku bez preukážky na zľavu,
2. žiaci a študenti základných a stredných škôl zriadených podľa zákona č. 29/1984 Zb. o sústave základných a stredných škôl (školský zákon) v znení neskorších predpisov a študenti vysokých škôl a fakúlt zriadených podľa zákona č. 131/2002 Z.z.. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v dennej forme štúdia do získania vysokoškolského vzdelania druhého stupňa, najneskôr do dovŕšenia 26. roku veku na základe preukazu o zľave, ktorý im vydá DPB, a.s. po predložení dokladu o návšteve školy,
Otázka od Ľuba. - Chcem sa spýtať,že ked chodim dialkovo na slovensku do skoly, či mam nárok na
zlavnený listok-elektricenku,čize študentskú električenku...?
Reply on: Martin Fundárek #46746:
Podľa mojich informácií tam bol plánovaný aj trolejbus.
Samotné spojenie malo zabezpečiť prepojenie Kollárovho nám. cez Dobrovského (predĺženie kasárne), Lazaretskú na Landererovu.
Reply on: yale #46739:
Toto je takmer moja predstava trasy B, s tým, že zahĺbenie pod povrch navrhujem tesne po zastávke Šafárikovo nám., ktorú by som umiestnil pri súčasnom parčíku (teda v úrovni občasnej električkovej zastávky). Teda podobne, ako spomínal Martin Fundárek. Ďalšie zastávky: Nám. SNP (hĺbená), Hodžovo nám. (razená), Hlavná stanica, Račianske mýto, Trnavské mýto, Miletičova. Výjazd z podzemného úsek by končil až za križovatkou s Jégého (jednoduchšia zaústenie plánovenej prestavba Záhradníckej na štvorpruh v úseku Mraziarenská - Jégého). Ostatné križovania na Ružinovskej by boli úrovňové preferované, na zváženie je mimoúrovňová križovatka s Tomášikovou (moja predstava kruhový objazd, električky podchádzajúce). Trasovanie na letisko už bolo určené v návrhu zmien územného plánu (stredom rozvojovej zóny pri diaľnici - z opačnej strany ako Avion), podľa mňa celkom vyhovujúce - trošku však treba domyslieť prestup na vlak kvôli jeho integrácii.
Doporucujem pozriet si obrazok na SME v clanku Kuba sa rozpada... Ten narvany bus a ludia z neho vysiaci ako strapce ?
Reply on: R.A.T.P. #46722:

Ja by som urcite mal zaujem. Dakujem.

Martin Fundárek

Reply on: yale #46739:
Ad Dobrovského - ja som videl iba plán na prepojenie Kolárovho nám. so Špitálskou, ale nie pre električku. Či tam bol plánovaný trolejbus, to sa už nepamätám.

Martin Fundárek

Reply on: yale #46739:
Tak nejako by som si to aj ja predstavoval, s dvoma odlišnosťami:
1. Po prejdení križovatky pri Starom moste cez dnešné výstupište busov (zastávka) a sklesať do podzemia cez park.
2. Z hlavnej stanice na Račko pod povrchom. Bola by dosť škoda zabiť Pioniersku, problémom by bola asi aj dosť frekventovaná križovatzka s Karpatskou a odhadujem, že sklon z vrchného konca Smrečianskej pod Račko by bol asi dosť ostrý.
Reply on: Sommelier #46740:
Skús to navrhnúť napr. Weiglovi, ten by Ti hneď vyrúbil, že by to prehĺbilo stratu DPB o 46,39 mil. Sk ročne a je po linke...
Reply on: Pivix #46742:
Oficiálna správa agentúry SITA: BRATISLAVA 24. júla (SITA) - Štyria mladí výtržníci zaútočili počas piatkovej noci na vodiča v električke číslo 4, keď prechádzala Krížnou ulicou v Bratislave. Z električky hneď vyskočili, no privolaní policajti ich prichytili kúsok odtiaľ, na Legionárskej ulici. Vodič vyviazol bez zranení, výtržníkov vo veku 17 až 20 rokov však obvinenie z trestného činu výtržníctva určite neminie. Agentúru SITA o tom informovala bratislavská policajná hovorkyňa Silvia Miháliková.
Zdravim BA kolegov. Nejako to tu nevidim tak vraj Štyria mladíci napadli v Bratislave vodiča električky. Kto vie viac? ? Ma ist o L4 niekde na Kriznej.
Reply on: Sommelier #46740:
Vyzerato dost zaujimavo, ale na moj vkus je to pre bus dost dlhe. Sikovne bi to bolo pre elektricky lenze trate akosi nie sa?. Ale moze to byt, mohlo by sa to veselo uzivit. Aky interval navrhujes?cca
Tak ma napadlo, ze by sa mohla uzivit linka Zlate Piesky - Volkswagen s minimalnym poctom zastavok a snahou ako tak vyuzit dialnicny obchvat, pre ktoru je prirodzeny prestup na ine linky. Pre istotu som zvolil aj niekolko variantov jej vedenia, samozrejme zabezpecit vodicmi, ktori tym busom davaju co proto, lebo nema to zmysel pokial by sa niekto pachtil 41,5 km/h po dialnici. ?

1. Zlate piesky
2. Gagarinova – v obidvoch smeroch by stala na zastavke Ondrejovova, s tym, ze by sa otocila na parkovisku. Komplikovane, ale da sa

3a Pristavna – most Apollo
3b Pristavny most (nezastavuje)
3c Pristavna – Novy most – varianta nezachadzania do Petrzalky

4a Ekonomicka Univerzita – Mlynarovicova – Einsteinova
4b Vozovna Petrzalka – Einsteinova

5. Most Lafranconi (Lafranconi - 3c)

6a Patronka
6b Pri krizi

7. Volkswagen

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.