Reply on: sommelier #43879:
to ze ako taky uzol postavit uz nie je na mne, to je na architektoch. Mozno by to niekto sikovny zvladol aj tak ze by to netvorilo "barieru". Mimochodom nie som komunista.Re #43880 MHD v Petržalke: ak hovorite o trasovani liniek v Petrzalke tak mate pravdu ze nie je najstastnejsie, ale Petrzalka je cela postavena ako skriveny muskat. Ulice su pozakryvane co najviac ako sa len da, moja linka sa asi zlepsit neda (88) ale niektore by rozhodne sli, komplikacou su komunikacie v roznych tvaroch.
Re #43882 MHD: suhlasim.
Re #43883 sommelier: preco je safko nevhodne?
ja sam neviem ako to postavit na safku pod zem z mosta... nepoznam ability vozidiel, predpisy a tak.... ale ked sa vedecka obec zhodne ze to NEJDE tak to nejde... poznate niekto nejaky fundovany text preco to fakt ze nejde?
aNTI
Re #43858 drink: aj ja si myslim ze Stary Most by nemal byt spraveny tak ze prejde iba tankista..., ale zase nechcem aby sa tam jazdilo (jedine ak sanitky resp ND).
Re #43853 Bohumil Kovac: ja mam taky pocit ze dopravu v priecnych smeroch v petrzalke netreba retardovat, skor si myslim ze co najrychlejsi odvod vozidiel na krajne dialnice, a pri mimourovnovom krizovani mozu co zneuzivat???? ved nepojdu smerom na mesto po trase elektricky (teda verim ze k tomu nepostavia aj cestu:-)). Okrem toho si myslim ze spomalenie a drzanie vozidiel v strede petrzalky bude mat negativny dopad na zivotne prostredie (ktore dufam v tomto strede dostane parkoidny a odpocinkovy charakter) a v konecnom dosledku prispeje k zbytocnemu vytvaraniu kolon naviac. Pri spravnej preferencii to moze byt elektrickam jedno (a v pripade rychlej odtahovky duplom), ale brzdenim nebudu trpiet iba autickari ale aj zberne autobusove linky! Bez ktorych je elektricka of course na dve veci.
Re #43864 fobust: ehm, obmedzit IAD ano, ale postupne a s tym ze mesto bude mat kapacitu pre tych co jazdili IAD aby nastupili do MHD. Inak je obmedzenie IAD zaroven obmedzenim MHD (aj autobusy a trolebusy jazdia na cestach).
Re #43865 Ámos Keynes: mozno niekde nasli ten ukradnuty ? len uz v nom neboli listky tak ho zreparovali dali spat, a zajtra si pon asi pride ten co ho zobral... pekna fikcia cooo ?
Re #43870 b.kovac: Vy mate zaujem prechadzat cez tu trat aj inde nez tam kde bude lavka??? Bodaj by Vas zrazilo... myslim ze prechadzanie cez trat je krasne vidiet v Ruzinove... az by tam bola taka rychlost ako chceme (a to chceme) v Petrzke tak by asi nejeden zivot vyhorel (mozno nie ten zrazeny ale dedo padne v brzdiacej elektricke). A naco nam je prechadzanie cez trat hocikde ked potom nas aj tak blokuje Chorvatske rameno???
Ak by mala na safko kazdych 45 sekund vojst elektricka od Bombardier tak by asi nepokracovala niekam do dalsej casti mesta (co je imho blbost aby sme si spravili linku do race a do ruzinova a do dubravky atd atd), ale by sa mala na kvapocke alebo cez mostovu otocit spat. Na Safku je dost priestoru na vytvorenie mastneho prestupneho bodu z Petrzky na elektricky do Dubravky a Spitalsku, na autobusy iduce smerom na Dostojevskeho. Neviem kam viac by ste chceli ist, ved aj dnes sa cez stary most jazdi iba na safko a na dostojevskeho a dalej... takze ak sa na safku bude dat na tieto smery prestupit je to ok. ba dokonca si myslim ze skratenie liniek ako 78 iba po safko prispeje k zhusteniu intervalu na nich. rovnako budu moct hustejsie jazdit nejake cisto petrzalske linky na privod k elektricka a navyse bude novy most takze smery na mileticku mozu mat svoj autobusovy spoj. Ak bude terminal tak moze na safko jazdit kazdych 45sekund Bombardier.
"(svetelne krizovatky) ... a pre HD priepustne bez obmedzeni. "
Ehm, mate asi na mysli iba elektrickovu HD ze? Autobusy pripadne trolejbusy ktore by chceli mat trasy v priecnych smeroch nie su HD... A ak sa vytvoria koli krizovatkam kolony tak tam postoja aj tie autobusy a potom vam ozaj bude trvat 15 minut sa k tej elektricke prepracovat...
Moj kamarat byva na Vysehradskej, v spicke cestuje na safko bezmala polhodinu. To ze mu to bude trvat 12 minut ho isto potesi.
Na zaver pridam to ako to zmeni moje cestovanie. Byvam v ovsisti, osemminut trva mojmu autobusu kym pride na Farskeho (z toho dve a pol minuty stoji na krizovatke Mamateyova->Sustekova->Bosakova), no a potom osem az dvadsat minut ide cez most. Ak na Farskeho budem cakat 45 sekund na Bombardier bude mi ta trasa trvat 9 minut ak tam budem cakat 3 minuty na Bombardier bude trvat 13 minut.
Cize sa mi moze stat ze moj kamarat dojde na safko skorej ako ja, hoci by sme vysli z domu naraz. Ja sa s tym ale dokazem zmierit. Co vy?