Reply on: sommelier #43879:
Aj tak sa ráta neskor v 2. etape s električkou v meste do podzemia, prečo nespravit 1. krok už teraz a neurobit konečnú na Šafku v podzemí ??? Nič výhodnejšie nepoznám. A napokon by vznikol aj aký taký tlak, aby sa tá 2. etapa začala robit čo najskor, lebo takto sa na nu rýchlo zabudne a už nikdy sa to nespraví, šak viete ako je to v BA ?
fobust
Ono to je vsetko pekne napisane, ale ma to jeden veliky hacik: Totiz dopravaci v nasom meste nechcu o obmedzovani IAD ani pocut a vsetci, co roky sledujeme stav dopravy (nielen verejnej osobnej dopravy) mame jasno v tom, ze akekolvek obmedzovanie IAD je snom. A akekolvek urovnove krizovanie by dopadlo tak, ze by tam elektricka musela najmenej pribrzdit, alebo by vetrala v zastavke, co je o nicom. Bohuzial. Suhlasim s tym ze podjazdy a nadjazdy nie su prave tym estetickym riesenim, ale ine u nas neprichadza do uvahy, aj s dovodov ktore som spomenul.