Reply on: aNTI #43877:
Zhustit interval, zracionalizovat trasovanie tak, aby jedna linka nekrúžila 5 kolečiek okolo jedeh miesta, azda by bolo aj lepšie, ak by doplnková doprava bola iba v Petržalky, aby spoje zbytočne nechodili do mesta a tam v zápchach nenaberali zbytočne časový sklz preferencia MHD - extra pruhy pre MHD a potom prsne to čo píšete, preferovat MHD aj na križovatkách so svetelnou signalizáciou. Mimochodom, dôležité by malo byt aj, aby zastávka autobusu nebola 200-300 m od trate, ale aby boli rovno pri staniciach vybudované kvalitné prestupné uzly.
sommelier
Nenadával by som, keby sa aspoň tentokrát nadal vyriešiť prestupný uzol, resp. následné pokračovanie električkovej trate do oblasti Pribinova a okruh Miletičova - Plynárenská, pretože táto oblasť sa stane najväčším administratívno - obchodným bodom Bratislavy a jej dopravná obslužnosť bude podľa môjho názoru pekne problematická. Nehovoriac o prístave, ktorý bude musieť časom výstavbe ustúpiť. A preto by sa mi videlo logickejšie Petržalskú električku zviesť práve do týchto končín.