citujem ťa: " ...Zochova a Blumentál čo ju fofrujú sú úplne mimo trasy električky."
A keby sme to chceli brať doslovne, tak Južné mesto je ešte Panónska cesta a jazdí odtiaľ 3-ka ku blumentálu.
Hm, lepšia dostupnosť čo do vzdialenosti možno áno, ale električka má všetky zastávky od Farského vrátane na juh prístupné po rovine. 93-ka má Pri Sade a Dvory na vysokom nadjazde a dovolím si tvrdiť, že väčšina frekvencie zastávky Rusovská cesta chodí z nadjazdu. Mimochodom, severná časť Panónskej je môj obľúbený príklad prirodzeného hlavného ťahu, z ktorého vyháňajú peších.
Blumentál je priamo na trase Petržalskej električky. Zochova je tiež čiastočne prestupný uzol na električky, aj keď nepohodlný a nechodí tam petržalská električka.
Tak začať si mal asi tým ktorých "severopetržalčanov" myslíš, lebo na severe sú aj tí na západe (Dvory 5, a aj pre časť Dvorov 3 a 4 dáva väčší zmysel ísť na Panónsku na L93 ako na elinu aj keby hneď premávala nejaká rovno na HLST z Petržalky).
Ty naschvál nechceš rozumieť, však?
Hovorím o tom, že posledných iks rokov to funguje tak, že do plných liniek z Panónskej sa na Dvoroch, Auparku, Zochovej snažia dotlačiť obyvatelia Hájov a Ovsišťa, ktorí by sa do svojho cieľa rovnako dobre dostali L1, keby jazdila do Petržalky - a teda by "severopetržalčania" nemuseli preplňovať linky slúžiace primárne pre obsluhu Lúk. Čo na tom mám kresliť, komiks?
Keď vidím ráno okolo 8h. tie poloprázdne L29 z Devína na nábreží tiež sa čudujem prečo tam je tak dobrý interval s klbákmi. Pritom električky narvaté L31,39 detto.
Podľa mňa na L1 by stačil doterajší mix K2/NP voz..
L1 interval 4/5/5/7-8
L3 v trase Raca-Centrum-Petrzalka 4/5/5/7-8
L7 v trase Raca-centrum-NLS špičková v intervale 4/*/5 vedená v časoch špičky
Počet vozidiel by bol nasledovný
L1 - Max 15 vozidiel
L3 - Max 26 vozidiel (všetky NP)
L7 - Max 20 vozidiel
L4 -zrusit 1 poradie parné na Nové Mesto kľudne celodenné
L9 tak ako doteraz
Celková výprava by stúpla na 7*K2
A súpravy resp NP vozy 26+20+29+23+ 8 = 116 (chýba 5ZV)
Teraz máme 97 +5ZV + 6K2
Som snad telepat, aby som vedel, preco niekto nieco nerobi? Mozno si holt potencial tej linky vyhodnotil inak ako ja. Napisal som svoj nazor, a niekto iny to moze vidiet odlisne.
A svet je plny ziskovych biznisov, ktore dlhe roky nikto nerobil. Az sa napokon niekto nasiel.
Lebo to robil marsrutkar s nulovym marketingom usmolenou osemmiestnou dodavkou, do ktorej by sa zapadny turista bal vliezt z obavy, ze ho predaju na organy.
Verim tomu, ze normalna linka, s normalnym jasne oznacenym vozidlom stojacim na jasne oznacenom mieste a prisposobena odletom/priletom by pri sucasnom boome mohla uzivit.
Inak ta Aldesa co robila Petrzalsku elektricku, oni sa zapajaju aj do inych verejnych obstaravani?
Mam pocit ze kazdu velku dopravnu stavbu na SK robia metrostav, skanska, strabag, eurovia, dookola tie iste firmy.. akurat Petrzalku robila firma s najnizsou cenou, o ktorej som predtym nikdy nepocul
Do-ko-leč-ka-do-ko-la... L93 treba odľahčiť od ľudí zo severu Petržalky, aby mohla plnohodnotne slúžiť pre juh Petržalky bez nepríjemných tlačeníc. Z týchto ľudí by mala veľká časť dobrú dostupnosť na L1 (pešo alebo s návozom), ktorá ich navyše v špičke dovezie spoľahlivejšie do cieľa, než absolvovať zápchy na moste SNP alebo prestupy na meškajúce busy z Dúbravky.
Lebo ľudia sa nevozia iba medzi konečnými. To, že niečo je z konca Lúk busom rýchlejšie, ešte neznamená, že to je lepšie pre všetky prepravné vzťahy po trase.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
samkoh
A keby sme to chceli brať doslovne, tak Južné mesto je ešte Panónska cesta a jazdí odtiaľ 3-ka ku blumentálu.