Prečo by sa to neomielalo. Určite je to komfortnejšie ako prestup Kapucínska/Zochova cez ten úžasný podchod. To absolvujem, keď sa stále šetrí na prevádzke L94 a idem z L3 na L9 a potom na L93. Prípadne zo stanice na Račianske mýto v nedeľu večer v narvatom trolejbuse a potom cez Račko na L3.
Omielany prestup z 3 na 1 ma vseobecne dojima. Uvedomuju si ludia, ze treba riesit aj prestup z 1 na 3? A verzia ist turu z SNP na Kamenne, aj ked momoti premenovali obidve zastavky na Centrum nie je uzivatelsky vhodne riesenie. Rovnako ako vyhliadkova jazda 1 okolo Reduty na Safko.
Mimo trasy L1.. reč bola o L1.
Ani doslovne to neplatí.. máš už hotovú zastávku pre busy Južné mesto? No samozrejme som myslel zastávky od Ševčenkovej po Aupark.
čo im teraz bráni ísť električkou 3 a potom prestúpiť na 1? Tak či tak musia prestupovať, takže to vyjde zajedno. Časovo to tiež vychádza podobne nejak plus mínus 2-3 minúty ako keby išli autobusom.
citujem ťa: " ...Zochova a Blumentál čo ju fofrujú sú úplne mimo trasy električky."
A keby sme to chceli brať doslovne, tak Južné mesto je ešte Panónska cesta a jazdí odtiaľ 3-ka ku blumentálu.
Hm, lepšia dostupnosť čo do vzdialenosti možno áno, ale električka má všetky zastávky od Farského vrátane na juh prístupné po rovine. 93-ka má Pri Sade a Dvory na vysokom nadjazde a dovolím si tvrdiť, že väčšina frekvencie zastávky Rusovská cesta chodí z nadjazdu. Mimochodom, severná časť Panónskej je môj obľúbený príklad prirodzeného hlavného ťahu, z ktorého vyháňajú peších.
Blumentál je priamo na trase Petržalskej električky. Zochova je tiež čiastočne prestupný uzol na električky, aj keď nepohodlný a nechodí tam petržalská električka.
Tak začať si mal asi tým ktorých "severopetržalčanov" myslíš, lebo na severe sú aj tí na západe (Dvory 5, a aj pre časť Dvorov 3 a 4 dáva väčší zmysel ísť na Panónsku na L93 ako na elinu aj keby hneď premávala nejaká rovno na HLST z Petržalky).
Ty naschvál nechceš rozumieť, však?
Hovorím o tom, že posledných iks rokov to funguje tak, že do plných liniek z Panónskej sa na Dvoroch, Auparku, Zochovej snažia dotlačiť obyvatelia Hájov a Ovsišťa, ktorí by sa do svojho cieľa rovnako dobre dostali L1, keby jazdila do Petržalky - a teda by "severopetržalčania" nemuseli preplňovať linky slúžiace primárne pre obsluhu Lúk. Čo na tom mám kresliť, komiks?
Keď vidím ráno okolo 8h. tie poloprázdne L29 z Devína na nábreží tiež sa čudujem prečo tam je tak dobrý interval s klbákmi. Pritom električky narvaté L31,39 detto.
Podľa mňa na L1 by stačil doterajší mix K2/NP voz..
L1 interval 4/5/5/7-8
L3 v trase Raca-Centrum-Petrzalka 4/5/5/7-8
L7 v trase Raca-centrum-NLS špičková v intervale 4/*/5 vedená v časoch špičky
Počet vozidiel by bol nasledovný
L1 - Max 15 vozidiel
L3 - Max 26 vozidiel (všetky NP)
L7 - Max 20 vozidiel
L4 -zrusit 1 poradie parné na Nové Mesto kľudne celodenné
L9 tak ako doteraz
Celková výprava by stúpla na 7*K2
A súpravy resp NP vozy 26+20+29+23+ 8 = 116 (chýba 5ZV)
Teraz máme 97 +5ZV + 6K2
Som snad telepat, aby som vedel, preco niekto nieco nerobi? Mozno si holt potencial tej linky vyhodnotil inak ako ja. Napisal som svoj nazor, a niekto iny to moze vidiet odlisne.
A svet je plny ziskovych biznisov, ktore dlhe roky nikto nerobil. Az sa napokon niekto nasiel.
Lebo to robil marsrutkar s nulovym marketingom usmolenou osemmiestnou dodavkou, do ktorej by sa zapadny turista bal vliezt z obavy, ze ho predaju na organy.
Verim tomu, ze normalna linka, s normalnym jasne oznacenym vozidlom stojacim na jasne oznacenom mieste a prisposobena odletom/priletom by pri sucasnom boome mohla uzivit.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
samkoh