Naozaj nerozumiem úvahám o skrátení 91/191. Tie predsa zabezpečujú spojenie v smere v ktorom električka vôbec nejazdí, jej existencia na ne teda nemá prečo mať dopad. Obzvlášť v situácií kedy už beztak riešime že tie električky kapacitne nestíhajú.
Kto hovorí o zlej dostupnosti?
Sorry, ale keď mi niekto povie, že mám šliapať 800m na zastávku tak to je 12 minút chôdze, pre niekoho aj 15 minút.
Na 91/191 sa mi pri Auparku oplatí čakať aj 20 minút, lebo vždy je to rýchlejšie ako ísť kombinácia 93/94 na Smolenickú, alebo 83/84 k Technopolu a odtiaľ 98. Je to overené 20 rokmi praxe. Proste 20 minút čakania na 91/191 a 10 minút jazdy od Auparku je stále rýchlejších o cca 5 minút, ako ísť 83/84/93/94 a potom prestupovať na 98.
Ak potrebujem ísť smer Ružinov, tak ak nejde akurát práve vtedy 90, tak trvá 27 minút na zastávku Prístavný most ak človek ide 98, lebo inú možnosť nemá.
Tak isto aj tá električka, 12 minút pešo na zastávku, tam čakáš 1-2 minúty a 15 minút na zastávku Centrum. A tam musíš buď znova prestupovať, alebo kráčať.
A to je to, o čom hovorím. Čas. Linky existujú, ale pokiaľ nestihneš 90, či 91/191, tak sa ti čas cestovanie predlžuje o 20 minút. Pokial sa potrebujem dostať do Rače, stále je pre mňa rýchlejšie ísť 91/191 a potom pri Auparku prestúpiť na čokoľvek, čoa zoberie na Zochovu a tam na čokoľvek, čo ma zoberie na Blumentál, ako ísť pešo na električku.
Cakat na konkretny spoj je dobre len vtedy, ak je bez prestupu. Pri int 15 vikend pre 98 je logicke ist prvym, co pride ako cakat x minut najprv na 93 a potom dalsich 13-14 minut na 98.
Rovnako ako je prestup 90-98 pri euba, kde 98 odchadza do mesta :33, ale 98 ide o 6 minut skor (ked nahodou dokoncia ten most pri Technopole, tak to bude o 3 minuty a predlzi sa caknie na 12)...
Paradoxom je Pristavny most oproti Baumaxu z 96 na 98, kde cez vikendy su na prestup 2 min, ale 96 dokaze bezne nabrat uz na Lachovej/Bosakovej manko 2-3 minuty a stale neviem zistit, cez aky bermudsky trojuholnik ide, ked od Prokofievovej po Romanovu maju 96 a 98 rovnaku trasu s jedinym priecestim a 98 to dokaze zvladnut v pohode na nulu po euba.
Mňa zase vždy dojíma, že človek, ktorý býva v Petržalke, hovorí o zlej dostupnosti VOD.
To je ako v tom vtipe, kde sa 95 ročný dedko sťažuje urológovi, že má sex len 4x týždenne, lebo viac nevládze.
Doktor odpovedá "Pane, vy nie ste pacient, vy ste provokatér".
Mňa vždy dojíma, keď mi niekto vysvetľuje, že električka je lepšia na cestu z Petržalky ako autobus a vlastne sú tak trocha zbytočné. Škoda že najbližšia zastávka električky z môjho domu je 800m. Ale prejsť 200m medzi zástavkou Kamenné a centrum je evidentne problém.
Tak isto ma vždy dojíma, keď sa niekto čuduje, že prečo idem domov kombináciu zo Zochovej nejaký spoj k Auparku a odtiaľ 91/191 na Jasovskú, aj keď by to znamenalo, že musím 20 minút čakať na 91/191. Lebo však mám ísť 93 a na Smolenickej prestúpiť na 98. Len škoda, že najprv vždy príde 98 až potom prídu všetky tie 68, 94, 93 a až po 10 minútach či koľko zase 98.
Urcite nie. Ale postoval som dnes akurat moju fotku na FB. Vedenie je polozene , miestami ukotvene uz z Mlynskej (zaciatok neviem kde) az skoro po Svrciu ´.
Prekvapilo ma vsak,ze niekde trolej vedenie vesaju na drot ktory nesie aj elektrickove vedenie a niekde je zavesene na vyloznikoch
Sorry narychlo fotene z elektricky
Prečo by sa to neomielalo. Určite je to komfortnejšie ako prestup Kapucínska/Zochova cez ten úžasný podchod. To absolvujem, keď sa stále šetrí na prevádzke L94 a idem z L3 na L9 a potom na L93. Prípadne zo stanice na Račianske mýto v nedeľu večer v narvatom trolejbuse a potom cez Račko na L3.
Omielany prestup z 3 na 1 ma vseobecne dojima. Uvedomuju si ludia, ze treba riesit aj prestup z 1 na 3? A verzia ist turu z SNP na Kamenne, aj ked momoti premenovali obidve zastavky na Centrum nie je uzivatelsky vhodne riesenie. Rovnako ako vyhliadkova jazda 1 okolo Reduty na Safko.
Mimo trasy L1.. reč bola o L1.
Ani doslovne to neplatí.. máš už hotovú zastávku pre busy Južné mesto? No samozrejme som myslel zastávky od Ševčenkovej po Aupark.
čo im teraz bráni ísť električkou 3 a potom prestúpiť na 1? Tak či tak musia prestupovať, takže to vyjde zajedno. Časovo to tiež vychádza podobne nejak plus mínus 2-3 minúty ako keby išli autobusom.
citujem ťa: " ...Zochova a Blumentál čo ju fofrujú sú úplne mimo trasy električky."
A keby sme to chceli brať doslovne, tak Južné mesto je ešte Panónska cesta a jazdí odtiaľ 3-ka ku blumentálu.
Hm, lepšia dostupnosť čo do vzdialenosti možno áno, ale električka má všetky zastávky od Farského vrátane na juh prístupné po rovine. 93-ka má Pri Sade a Dvory na vysokom nadjazde a dovolím si tvrdiť, že väčšina frekvencie zastávky Rusovská cesta chodí z nadjazdu. Mimochodom, severná časť Panónskej je môj obľúbený príklad prirodzeného hlavného ťahu, z ktorého vyháňajú peších.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
samkoh