Lebo to robil marsrutkar s nulovym marketingom usmolenou osemmiestnou dodavkou, do ktorej by sa zapadny turista bal vliezt z obavy, ze ho predaju na organy.
Verim tomu, ze normalna linka, s normalnym jasne oznacenym vozidlom stojacim na jasne oznacenom mieste a prisposobena odletom/priletom by pri sucasnom boome mohla uzivit.
Inak ta Aldesa co robila Petrzalsku elektricku, oni sa zapajaju aj do inych verejnych obstaravani?
Mam pocit ze kazdu velku dopravnu stavbu na SK robia metrostav, skanska, strabag, eurovia, dookola tie iste firmy.. akurat Petrzalku robila firma s najnizsou cenou, o ktorej som predtym nikdy nepocul
Do-ko-leč-ka-do-ko-la... L93 treba odľahčiť od ľudí zo severu Petržalky, aby mohla plnohodnotne slúžiť pre juh Petržalky bez nepríjemných tlačeníc. Z týchto ľudí by mala veľká časť dobrú dostupnosť na L1 (pešo alebo s návozom), ktorá ich navyše v špičke dovezie spoľahlivejšie do cieľa, než absolvovať zápchy na moste SNP alebo prestupy na meškajúce busy z Dúbravky.
Lebo ľudia sa nevozia iba medzi konečnými. To, že niečo je z konca Lúk busom rýchlejšie, ešte neznamená, že to je lepšie pre všetky prepravné vzťahy po trase.
Na L1 bolo 9 vozov, nie 17. Predĺženie na Južné mesto mi vychádza 15-16 vozov dokopy pre L1, takže celá výprava električiek by bola cca 116 vozov (aj so záložákmi), čo už je predsa len o niečo lepšie a oproti aktuálnej výprave (do 14. decembra) je to "iba" o 8 vozov viac. To by sa malo dať zvládnuť, hoci bolo by prínosné aspoň trochu skvalitniť údržbu vozidiel. Otázka je, že či by sa na to našlo aj dosť vodičov a peňazí...
Nebol zatial dovod ale najvyssi cas ho zaviest. Otazne je ci ho dakto vyuzije ked bude stale lacna L61 za 1,20 konkurovat mu.
Moj odhad je ze sa jemne posilni L61 (vozidla aj sofery su v sedle volne) a L60 snad daju klbaky a budu prezentovat spojenie na Nivy ako 60+61 s prestupom na Bajkalskej dajme tomu.
Prečo vlastne nikto v DPB nevymyslel Airport Express z hlavnej stanice bez zastávok za nejakú prémiovú tarifu, povedzme 5 EUR? V Prahe to zjavne funguje a asi im to aj dobre vynáša, keďže od januára zdražujú lístok zo 100 na 200 CZK za jazdu.
Letisko ma dostat nieco coskoro ale co neviem. Uz sa to riesi lebo 61 4x za hodinu (mimo spicky) to aj Devin ma v sedle . Aj ked tam su ine frekvencie ludi, niekedy z letisko nikto, niekedy sa vyvali 200 ludi z lietadla. No len kto to zaplati.
Tak osobne tiež mám už motajúcu L98 v Petržalke v paži pre spojenie s Vajnorskou či Račianskou. Teraz volím L3 + L4 z Lúčanky. No pre spojenie s Bajkalskou či Rožnavskou má stále zmysel. Prípadne pre ľudí z Ovsišťa.
Keďže nie je vedenie električky v Petržalke bezkolízne jej ďalšie zahustenie bude znamenať ešte väčšie problémy na križovatkách aj pre busy MHD. Ak by chceli zosekať autobusové linkovanie v Petržalke.
Hlavne, keď funguje preferencia tak, že bočné smery sa blokujú zbytočne dlho a nepokračuje cyklus tam, kde skončil pred jej zopnutím.
Určite som za to, aby L1 chodila do Petržalky. Už predtým, keď chodila, po otvorení 1.etapy po Farského, bola dobre využitá. Po jej skrátení po Nám.Ľ.Štúra sa jej využitie viditeľne znížilo. A nie, nemusí chodiť cez Štefánikovu... Vrátil by som tiež aj L2 z Hl.st. na Zlaté Piesky (L4 všetky spoje na Nové Mesto )nakoľko kedysi tvorila dobrú spojnicu z Hl,st, na východ mesta. Prestup aj na zvyšné dve radiály. Dnes z Hl.st. ,,doľava" nejde nič, autobusy na Šancovej nie sú náhradou hlavne ak stoja v zápchach.
1 linkový variant je blbosť, vyskúšal sa, neosvedčil sa.
Autobusy by som nechal ako sú. Kto chce na tom šetriť neurobil by dobre. či je to 93, 98, 68. Naopak, Petržalka by si zaslúžila ešte jednu priamu autobusovú linku do východnej časti mesta ako bola kedysi L86. ale nie tak kľukatú. A L96 všetky spoje opäť na letisko, príp.L196 na letisko priamo po D1 /Príst.most/. L61 s tými intervalmi ako sú je tiež sila, najmä po rozlietaní letiska... Také ako letiskový autobus bez zastávky ešte asi nikoho nenapadol...
Mne to hovoriť nemusíš. Ale sú tu ľudia, čo si to myslia a budú to presadzovať. Lebo však rýchla električka.
Dosť sa napríklad šušká o tom, že 91/191 by končili/začínali na Panónskej na nadjazde, lebo však električka a predsa môžeš ísť električkou do centra a nešla by až pod Most SNP. Už som som počul aj také, že 98 by nekončila na Jasovskej, ale pri Technopole, že dovtedy by si mal využiť medzi Jasovskou a Technopolom. električku a prestúpiť na 98, lebo však je tam električka a ušetríš 4,9km na každej jazde autobus. Tak isto som počul také, že 93 by nemala končiť na Vyšehradskej, ale na Holíčskej, ako teraz 94, či 68. Dokonca som počul aj také, že 68 by mala skončiť, keď sa postaví električka zo Šafka cez Košickú, lebo električka...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto