Ja som tých 18 cm dal ako návnadu, či sa toho chytí niekto, kto výkres videl. Aby napísal. Nevyšlo.... Vo výkrese mám aj zámerne o 2 cm väčšiu vzdialenosť otočných čapov na tých dvoch vnútorných článkoch s podvozkami ako predpokladám že bude na 36T/37T/38T, ale ani toho sa nikto nechytil. Nie, že by som mal k dispozícii výkresy Schadewerke Pilsen... Keby som ich mal, tak tu nepíšem.
OK, už ma to štve že je ticho. Budú nové tramvaje pre Bratislavu dlhé 48,35m alebo 48,53m? Tentokrát som ako vzor zobral Škodu ForCity Smart 36T/37T/38T, samozrejme je to upravené, nie kópia.
Áno boli tu asi hodinu poobede uverejnené nové CP L4 a petržalských bus liniek, ktoré mali nové zastávky. Platnosť od 29.3.25 L4 Vodná veža (Vydrica) a pre busy Jungmanova. No potom zmyzli, tak nech sa vyjadria módi fóra čo je to za chaos.
Ževraj by od 29.3. mala byť sprevádzkovaná zastávka Vydrica (Vodná veža). Čítal som na Skyscraper City v sekcii Vydrica. Vie o tom niekto niečo? Či je to pravda alebo nejaké detaily. Dík : )
Ticket Equipment Ltd./TIM Ticket Issue Machines Ltd./T.I.M. 101 v sluzbach CSAD Bratislava (cca 1976-1990). Viete nieco viac?
Ahojte, vcera sa na mna usmialo stastie na blsaku na Interi. Sice som nevedel co presne kupujem a predavac nevedel uplne co vlastne predava
Podla stiktu mi bolo jasne ze je to masinka na vydavanie listkov. Na ciferniku je vyrazene Kcs a hal. Musel som to mat.
Z detstva si velmi dobre pamatam na strojceky Setright, ktore boli v kazdom autobuse CSAD. Ale TIM mi nic nehovori.
Kazdopadne, ten co som nahodou kupil ma vyrobne cislo 12 a razitkuje text CSAD Bratislava. Datumovka je nastavena na den 20.11.90. Nenasiel som na nom ziaden vyrobny stitok ci oznacenie modelu, avsak na motore je 8/76. Ano, na rozdiel od vacsiny strojcekov TIM ma tento kus zakladnu s motorom, do ktorej sa zasunie. A Ano, na internete som zatial nasiel dve fotografie TIM s motorovou zakladnou + jednu s inou zakladnou. Takze ich nebude vela.
Podla motorovej zakladne by davalo zmysel ze bol namontovany napriklad v (medzinarodnej) pokladni na Autobusovej stanici. Ak viete viac info, dufam ze sa o ne podelite. Patri to k dopravnej historii Bratislavy.
Stojcek je v zachovalom stave, ale ide velmi tazko. Motor som do elektriny este nepripajal. Motor samotny je na 24 V, ale v zakladni su 2 "instalacne krabice" takze sa mozno pripajal na 220V. Kabel je odstrihnuty.
Neviem či ste ma pochopili ako som myslel ale je to už jedno keďže odpoveď (alebo ktoré číslo ma ktorú farbu) už poznám. S použitím internetu sa to dá celkom jednoducho:).
Keď chcete môžem to tu vypísať
SixSixTrooper