Po abslolvovaní kurzu prevažn s "Gécom" ale aj s mišom Z, Jarom O. a ďalšími, po absolvovaní trosch štvrtín zácviku bez jediného kontaktu s obrubníkom som sa dostal na predposlednú službu v zácviku k istému Viktorovi J. z "Jánú" (Moravský sv. Ján), který strávil tých pár hodín na schodíku 14Tr linky t-210 neustálymi výkrikmi "Nechodz tag blízko g temu pangejtu, odэreš gumy!". Neodrel som ich ani raz ale chápem, že pre psychicky slabšieho jedinca by to mohol byť signál, že obrubník hryzie ako krokodíl a treba sa od neho držať v úctivej vzdialenosti.
Vždy ma fascinovalo, že v kurze učia inštruktori už na druhej alebo tretej hodine pristavovanie k zastávke. Pamätám si ako sme si niekoľkokrát prešli Palisády - Mudroňovu - Lovinského a zastavovanie vo svahu, pri zastávke s hlúpo navhnutým prístreškom atď atď všade sa očakávalo a všade sa dalo, že prakticky začiatočník bol schopný pristaviť vozidlo bezpečne na jeden detský krok. MZ bol v tomto nekompromisný.
Človek potom vylezie z kurzu a zožerie ho systém. Ten istý človek, ktorý v autoškole 2 hodiny denne v kuse zastaoval na detský krok, zrazu začne po polroku spievať, že ho džubú dielenskí, že dostane defekt, že mu to strhnú z platu, že cestujúci to aj tak neocenia...
Ja som si včera cez oficiálnu apku Deustche Bahn kúpil lístok z Viedne do Mníchova prvou triedou, a prekvapilo ma, že prípadná miestenka je za doplatok 6,50 €.
Je pravda, že šlo o Sparschein, ale aj tak som nečakal, že medzinárodný lístok do prvej triedy bude bez miestenky.
A čo, bratislavskí vodiči bez kasseláku už nevedia ani ku hrane pristaviť? Praha po vyskúšaní kasseláky programovo odmieta ale nejaké brutálne medzery tam preskakovať nemusím, na rozdiel od rôznych dedinských ČSAD, kde kasseláky majú ale vychovaných vodičov nie.
Banda amatérov toto. Najviac ma fascinuje, že zrušenie 4 párov ICčok bolo úplne všade a riešilo sa to dokonca v rámci výborov NR SR a takáto zmena, ktoré postihne tak o 99,9% viac cestujúcich sa zaviedla s takmer úplným tichom.
Inak ďalšia super vec je že ZSSK zdá sa zrušila výnimku z toho poplatku pre ponuky čo nejdú kúpiť online (v tej pôvodnej 50-centovej verzii sa mali tieto ponuky vydávať bez poplatku za obsluhu). Takže napr. lístok z/na štátnu hranicu ktorý eshop predať nevie sa nebude dať žiadnym spôsobom kúpiť za jeho cenníkovú cenu.
V Hriňovej nemajú železničný tarifný bod. O Bratislave a najväčších uzloch(ZA,KE, ZV) majú snáď prehľad aj inde, mimo týchto uzlov ti poradia aspoň za svoj región(rozumej historický región).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
B K