Reply on: Andrej #252402:
ja by som len dodal, ze nejaky prijemnejsi interval medzi spojmi je jedna vec (aj ked zas neda sa ocakavat ze do hornej-dolnej s 5 obyvatelmi bude nieco chodit co 5 minut, tam by sa skor hodilo nieco ako zvozovy mikrobus na zavolanie/ako pripoj k niecomu kapacitnemu kde to ma zmysel); dalsia vec je naplnenie spojov, pokial vozim substrat ktory sa sam nerozhoduje a je mu to jedno, tak sa snazim naplnit kazde vozidlo kolko sa zmesti pretoze tak mi jednotkovy naklad na prepravu kusu substratu vyde najlacnejsie, avsak ked sa substrat zacne sam rozhodovat, tak sa mu kopcom napechovanemu velmi pacit nebude.... a tretia vec je este aj dlzka prepravy substratu, preprava spojmi typu Mn povymetajuc kazdu vrbu dokola bude (s vynimkou dopravcu) pre kazdeho menej zaujimava ako ked je k dispozicii priamo iduci Nex

a smutne je ze toto mesto sa k tomuto problemu stavia sposobom ze ked mne zdochla koza tak nech zdochne aj susedovi a miesto toho aby riesilo pouzitelnost VHD tak len zneprijemnuje vsetkymi moznymi sposobmi zivot tym co si problematiku dopravy riesia v ramci moznosti po svojej osi.... (a popri tom este celkom uspesne sabotuje aj tu dopravu verejnu)
Ike
2) Ak je PAAS podľa teba drahý a nespoľahlivý, bráni ti niečo kúpiť si alebo prenajať si parkovacie miesto?
3) To musel byť omyl, nič také som netvrdil. Ja chodím v priemere raz za dva týždne do práce autom, mám bonusovú kartu a v Starom meste ma stojí parkovné 7 €/ deň, 14 € mesačne, okolo 170 € ročne. V Starom Meste som s parkovaním nikdy nemal problém.
4) Nerozumiem, prečo by mesto malo stavať parkovacie domy. Namiesto toho môže (a teraz premosťujem na začiatok) kúpovať vozidlá v súlade so štandardami.