Chalani, kým sa výrazne nenavýši objednávka mesta na počet VZKM, aby bola adekvátna ponuka MHD v celom meste, kým sa nedokončia nové bezkolízne električkové trate, kým sa tu bavíte, či budú busy staršie ako 16 rokov alebo nie, pričom by určite nemali byť staršie ako je priemerný vek osobných áut zaregistrovaných v Bratislave a hlavne, kým máme prestupný systém, kde je bežné mať 15 či 20 minútové intervali väčšinu času premávky, dovtedy je spoplatnenie parkovania pre obyvateľov Bratislavy obyčajné výpalné. Nové vozidlá nie sú všetko, celá VHD v Bratislave je nekonkurencieschopná. Buď investujme masívne do VHD, alebo do ciest a infraštruktúry pre autá. Inak sa niet o čom baviť, žijeme v chudobnom meste.
Andrej
Uplne nezmyselna poziadavka, zivotnost osobneho auta vs. autobusa sa vobec neda porovnat. Vacsina autobusov ma kvoli financnym moznostiam velkopodniku vs. sukromnej osoby vyssie ocakavania nez auto. A udrzba si tiez robi svoje. Vsak sa pozri na Mercedes 4921, co sa stane ked niekto sa o to aj stara. Ten voz ma 20 rokov ale ponuka komfortnejsiu jazdu nez hocijaky novsi SOR alebo Otokar. Aby toto bolo realne tak by sme museli nakupovat len low cost kramy od cinskych vyrobcov, a to by tiez sposobilo problemy.
Neviem preco sme v tomto meste tak posadnuti vekom autobusov. Je to nezmyselna statistika, a musime sa pozriet na ine faktory.