

Ale bavíme sa tu o cca 4-6 hodinách prevádzky každý týždeň. Mne je opakovane tvrdené že nie sú peniaze na oveľa užitočnejšie a menej nákaldné veci, tak predpokladám že to relevantná suma je.
Možno je problém v tom, že v Bratislave sú stále ľudia zvyknutí že nočné linky vlastne neexistujú a keď odišiel posledný spoj, už nejde nič. Je pravda, že v tom Brne sú všetky skupiny obyvateľov oveľa viac naučené že tie linky existujú (v Bratislave som napr. dôchodcu v nočáku asi ešte nevedil :)).
Ako som uviedol v prvom odstavci, doprava v ranných víkendových hodinách mi pripadá v Bratislave šialene predimenzovaná, reálne to na veľa linkách vozí vzduch. Tož som uvažoval čo s tým a prirodzene som si pomohol mojou "domovskou" prevádzkou, keďže tam MHD cestujem najviac a teda poznám miestne pomery. Som otvorený aj iným riešeniam
N/A