Reply on: TeBeCe #230554:
Páči sa mi ten Rybanského plán viac ako Rafajov. Ak to bude schopný aj presadzovať, tak dobre vybrali.
už to počujem za zvuku plašičov holubov: "Der Regionalexpresszug im Richtung nach Gänserndorf durch Hochstetten, Ungereigen und Mannersdorf an der March ist wegen Abfahrt am Gleis 1 Bahnsteig 1."
Ale to je naozaj všetko, v ostatnom súhlasím, trať nemá potenciál a ani z hľadiska cestovného ruchu. Cestovný ruch spomínam pri istotu (keďže tu bola zmienka o 112, trate 154, 174, 187 sú tiež vďačnými terčami) a pre ľudí, ktorí vidia svet výlučne cez čísla, excelovské tabuľky a nevidia iný zmysel. Turistické vlaky na historických, nevyužívaných, lokálnych a zbytkových tratiach existujú na celom svete. Preto by sa nemali rušiť bez rozmyslu. Stupava tak dopadla, tam koľajnice chýbajú, samozrejme nie pomedzi záhradky.

810zssk
Riešim teraz len úsek Záhorská Ves - Zohor, pretože určite sa zhodneme na tom že od Zohora do BA je už jasnou voľbou vlak, ide len o to ako ľudí do toho Zohora doviezť (a odviezť).
Keď tak pozerám na CP, vlak má jazdnú dobu 20 minút, autobus až 26 minút, takže máš pravdu že vlak je rýchlejší. Na druhej strane je výhodou busu že pre veľa ľudí stojí bližšie, čiže po započítaní pešieho presunu môže stále pre väčšinu vychádzať narovnako - plus pri buse je ešte rezerva na zlepšenie jazdnej doby zmenou odbavovacieho systému.