Reply on: Ike #230539:
Závery máš síce správne ale pár nesprávnych premís by sa našlo:1) Tie percentá ciest a prepravných výkonov sú platné pre celé Slovensko, takže zahŕňajú stovky obcí bez železnice.
2) Diesel pod drôtmi nie je drahý, to je šotoelektrofilná dogma, stojí predne toľko ako diesel na wireless trati. Priamy vlak do BA Hbf. má iné problémy - nedostatočnú kapacitu trate medzi Zohorom a BA Hbf.
MatejBA
Bod 1 a 2 - lenze zaroven by sa tadial mohla posielat cast nakladnej dopravy (ak by bola preplnena hlavna trat) pripadne ak je vyluka medzi Breclavom - Kutmi a Zohorom tak by bola alternativna trasa.
Bod 2 - ako bolo povedane, pri lepsej dopravnej obsluznosti spojenej s novymi spojeniami (napriklad Zohor-Breclav alebo aj Malacky-Zohor-Rakusko cez Zahorsku) by to nemusela byt len nezaujimava trat
Bod 3 - Na Slovenskej casti by stacilo okrem opravy postavit "iba" cca 600 metrov novej trate (ciastocne ale na moste). To az tak nerealne snad nie je, ci?
Bod 4 a 5 - ...preco mi nicis chore soto napady