Reply on: Mike #230551:
Podľa mňa by Šamorín tiež mal zmysel. A ak jeho "poza letisko niečo do satelitov" znamená trať Ružinov - letisko - Vajnory - Chorvátsky Grob - Pezinok, tak tam by sa tiež dalo uvažovať (aj keď asi len v úseku Vajnory - Pezinok).Z môjho pohľadu je kľúčové zabezpečiť nie len na trati 131, ale aj okolitých tratiach pri BA dostatočnú kapacitu na vozenie Os v intervale 30 minút + posilové REX v špičke + na 110, 120 a 130 aj diaľková doprava. Na druhom mieste vybudovanie trate cez Groby (Vajnory - Pezinok cez Čiernu vodu) a napokon koľajové prepojenie centra (!) Bratislavy s letiskom Viedeň (či už cez Wolfsthal, alebo Kittsee). To by za mňa boli také tri najdôležitejšie projekty.
BigMac