Reply on: 810zssk #230553:
Šamorín možno aj áno, ale zapojiť ho smerom do BA a nie do Kvetoslavova, ako bol pôvodne. Druhá vec je, keď sa postaví R7 a odľahčí I/63, či by v úseku Rovinka - Biskupice mohol byť buspruh. Lebo tá dnešná ponúkaná kapacita busov (SL + SAD DS) v úseku Šamorín - Ba má v rannej špičke rezervu (na rozdiel od RJ), akurát kvôli kolónam v Lužnej sa bežne stáva, že tam 30-40 minút nejde nič, a tie nahromadené busy potom idú v priebehu 10-15 minút, takže prvé dva - tri sú preplnené, potom prázdnejšie a potom ešte prázdnejšie. A plus sú tam aj iné odlišnosti, ktoré by nemuseli byť. Trať na smer Groby a Pezinok tiež áno, je to aj v územnom pláne BSK. Otázne je či ju stavať v horizonte 5, 10, alebo 30 rokov a či potom nenastane už reurbanizácia tak, ako na západe. Tam by som aj počkal ako zamieša karty s dopravnou situáciou D4 a nové napojenia na D1 (Triblavina), a potom aká bude potrebná kapacita verejnej dopravy odtiaľ (želaná veľkosť prepravného prúdu) a tiež aké budú zdržania medzi Č. Vodou a Zlatými pieskami.
Skapacitnenie 110, 120 a 130 (v tomto poradí) - to je bez debaty, akurát o tom MatejBa nepísal, preto som reagoval že z toho, čo on vymenoval.
MatejBA
Ale je mi jasne, ze iba trepem kraviny. Ale celkovo skoda, ze sa v BA kraji skor rusia trate a nebuduje viac novych. Zdvojkolajnenie BA - Komarno, odbocka do Samorina, poza letisko nieco do satelitov, extra kolaj alebo trat do okolia Senca a pripadny prepoj Senec - Pezinok. Pri troche snahy spojit Wolfsthal s BA a fantasmagoricky nejak prepojit zapadne trate s Petrzalkou nie len cez Nove Mesto...
Urcite by sa tu vela trati uzivilo.