Nečítam príspevky naspäť, tak vopred pardon ak to tu niekto rozoberal a navrhoval. Mám otazky ale aj výčitky voči linkám 2, 4 a X6.
1. Je nutné viesť jedinú linku z KV radiály jednosmerne tak veľkým okruhom, keď nemá X6 z KV radiály linku, ktorá by okruh urobila opačným smerom?
2. Nemohli ponechať linky 2 a 4 v pôvodnom režime intervalov?
3. Môj návrh riešenia:
L2: ponechať s K2S a i=8/10/10//15
L4: Zlaté piesky - Špitálska -
1. Je nutné viesť jedinú linku z KV radiály jednosmerne tak veľkým okruhom, keď nemá X6 z KV radiály linku, ktorá by okruh urobila opačným smerom?
2. Nemohli ponechať linky 2 a 4 v pôvodnom režime intervalov?
3. Môj návrh riešenia:
L2: ponechať s K2S a i=8/10/10//15
L4: Zlaté piesky - Špitálska -
Mike
Trať na smer Groby a Pezinok tiež áno, je to aj v územnom pláne BSK. Otázne je či ju stavať v horizonte 5, 10, alebo 30 rokov a či potom nenastane už reurbanizácia tak, ako na západe. Tam by som aj počkal ako zamieša karty s dopravnou situáciou D4 a nové napojenia na D1 (Triblavina), a potom aká bude potrebná kapacita verejnej dopravy odtiaľ (želaná veľkosť prepravného prúdu) a tiež aké budú zdržania medzi Č. Vodou a Zlatými pieskami.
Skapacitnenie 110, 120 a 130 (v tomto poradí) - to je bez debaty, akurát o tom MatejBa nepísal, preto som reagoval že z toho, čo on vymenoval.