Reply on: zakaznik #227977:
Cestujem po celom svete a takmer všade majú letištné a staničné taxíky zlodejské ceny, niekde aj podporené výhradnosťou. Takže áno, je to zle ale nie je to žiadna bratislavská špecialita.
Aj ked urcite ma niektore konkretne elementy v ktorych by bolo mozne naopak ubrat.
Vladimír
Režim 2 dni celodenka + 2 dni voľno je, naopak, režimom s najväčšou dispozíciou súkromného času. Poznám konkrétne prípady, kde nechať vodiča pracovať od rána do večera nechce ani tak firma ako samotní vodiči.
Z osobnej skúsenosti by som však povedal, že nič také ako objektívna "univerzálna šoférska pravda" (čo je dobré a čo je zlé) neexistuje. Skôr platí pravidlo, že každá zmena je z princípu zlá, namierená proti vodičom a najlepšie je to tak, ako to bolo odjakživa. Zaujímavé pritom je, že v rôznych mestách sú názory a predstavy aj celkom rozdielne. To, čo je v jednom meste posvätné neodňateľné právo, by v prípade zavedenia u iného dopravcu mohlo spôsobiť revolúciu.