Reply on: 810zssk #227987:
Z praxe: Takže vodič napr. SAD Eurolines by dorazil niekam do Mníchova, kde by ho vystriedal vodič, ktorý tam deň predtým dorazil Rg (platený výkon) a po otočke Mníchov - Brusel - Mníchov by sa zasa odobral Rg domov? Autobus by potom stál dvakrát toľko, čo dnes, zlošuci by povedali, že je to drahé a linka by sa mohla zrušiť.Inak vodič nemá spať na sedadle spolujazdca (to len pri prestávkach v rámci jednej smeny) ale v dedikovanom lôžkovom priestore, lenže mnohým sa do klaustrofobickej diery liezť nechce.
Aj ked urcite ma niektore konkretne elementy v ktorych by bolo mozne naopak ubrat.
810zssk
Striedačov v inom štáte som zamestnávať nechcel (aj keď v tom nevidím problém), skôr som mal na mysli postupné vykonávanie linky. Opäť príklad z letectva: BA lietajú niektoré linky medzi Londýnom a Karibikom s medzipristátim ešte niekde v Karibiku. Posádky fungujú tak, že posádka letí z Londýna do prvej zastávky v Karibiku, tam má pár dní pauzu počas ktorej niektorý deň spraví kolečko do druhej zastávky v Karibiku a naspäť a potom ide domov do Londýna. V autobusovom príklade, vodič ide z Bratislavy niekde do Nemecka (alebo inde), tam má pauzu (bus po ňom prevezme vodič čo išiel z Bratislavy deň-dva pred ním), potom ide s iným busom do Bruselu a naspäť, opäť pauzuje v Nemecku a potom ide domov.