Reply on: S499.1023 #228006:
Možno som teoretik, ale aspoň viem čítať. Debata sa odvinula od služieb s dlhými prestojmi, nie od služieb s dlhým výkonom a viac krát tu padlo, že proti dlhému výkonu ako takému nič nemám. Chcem vidieť toho vodiča čo uprednostní mať napr. 10,5 hodinový výkon rozťahaný od 3:50 do 20:30 namiesto toho aby mal totožný výkon napr. od 3:50 do 15:00.
810zssk
Moja hlavná otázka by ale smerovala k tomu či si dopravcovia môžu dovoliť organizovať pracovný čas podľa toho ako "sa to vždy robilo" a ako si dnešný zamestnanci myslia že to "má byť". Lebo ako som uź napísal, je logické že dnešní zamestnanci preferujú dnešný stav. Otázka je či to isté platí pre potenciálnych nových zamestnancov a či práve toto nie je brzda pre ich získavanie.