Reply on: ivanbuto #215804:
No a tam práve dochádzalo k tomu predbiehaniu vozidiel na trati.
Ak áno, tak je to aj v praxi tak ako píšeš v príklade, že linka 3 ide z Rače do Petržalky vždy vpredu kabínou A a vďaka prejazdu na linku 1 a potom znova na linku 3 ide aj do Rače vždy vpredu kabínou A?
Z Race pojde napriklad Ackom L3, v Petrzalke sa otoci na Bcko L1, odtial pride ako Bcko L1 a otoci sa a pojde Ackom L3 do Race
Peon
"v električkách na zadnej plošine prvého vagóna, v autobusoch a starých trolejbusoch na mieste pre kočíky, v nových nízkopodlažných trolejbusoch nie je dostatočný priestor na bezpečnú prepravu bicyklov."
Nové nízkopodlažné električky sa tam však nespomínajú... Na webe IDS BK je zaujímavý popis, ale v tejto veci mi to nepomohlo:
"Bicykle sa prepravujú v priestore vyhradenom pre kočíky alebo invalidné vozíky. V jednom vozidle alebo v jednej súprave vozidiel sa môžu prepravovať maximálne dva bicykle. Ak na zastávke súčasne nastupujú cestujúci s bicyklom a cestujúci na invalidnom vozíku alebo cestujúci s detským kočíkom bez ohľadu na to, prednostné právo na prepravu majú pred bicyklom invalidný vozík a detský kočík. Ak chce cestujúci s vozíkom alebo kočíkom nastúpiť v čase, keď sa cestujúci s bicyklom už vezie, nemá cestujúci s bicyklom povinnosť vystúpiť."
https://www.idsbk.sk/informacie/preprava-bicyklov/