Reply on: Peon #215805:
Aha, ešte raz pozornejšie čítam https://imhd.sk/ba/doc/sk/9089/Preprava-bicyklov-v-prostriedkoch-MHD"v električkách na zadnej plošine prvého vagóna, v autobusoch a starých trolejbusoch na mieste pre kočíky, v nových nízkopodlažných trolejbusoch nie je dostatočný priestor na bezpečnú prepravu bicyklov."
Nové nízkopodlažné električky sa tam však nespomínajú... Na webe IDS BK je zaujímavý popis, ale v tejto veci mi to nepomohlo:
"Bicykle sa prepravujú v priestore vyhradenom pre kočíky alebo invalidné vozíky. V jednom vozidle alebo v jednej súprave vozidiel sa môžu prepravovať maximálne dva bicykle. Ak na zastávke súčasne nastupujú cestujúci s bicyklom a cestujúci na invalidnom vozíku alebo cestujúci s detským kočíkom bez ohľadu na to, prednostné právo na prepravu majú pred bicyklom invalidný vozík a detský kočík. Ak chce cestujúci s vozíkom alebo kočíkom nastúpiť v čase, keď sa cestujúci s bicyklom už vezie, nemá cestujúci s bicyklom povinnosť vystúpiť."
https://www.idsbk.sk/informacie/preprava-bicyklov/
Peon
Ak tomu správne rozumiem + ak si dobre pamätám čo Valec písal, tak pôjde o papierové preukazy vo fólii s 2D kódom [rovnaké aké sa používajú pre cestujúcich na bezplatnú prepravu], takže aj fotku v neštandardnom formáte 2 x 3 cm si v niektorej fotoslužbe potrebujú vybaviť cestujúci využívajúci komerčné ponuky JUNIOR RAILPLUS, KLASIK RAILPLUS, SENIOR RAILPLUS a MAXI KLASIK.
Predpokladám správne, že papierový preukaz nebude nosičom na PCL IDS BK, a teda ľudia by si už radšej mali BČK vybavovať iba v DPB alebo v Slovak Lines?