RegioJet chváli linku do Viedne, prvý raz sa u nás vraj stretol s férovou súťažou
http://www.etrend.sk/ekonomika/regiojet-chvali-linku-do-viedne-prvy-raz-sa-u-nas-stretol-s-ferovostou.html
"Spoločnosť RegioJet na medzinárodnej autobusovej linke medzi Bratislavou a Viedňou za šesť mesiacov jej fungovania, od polovice novembra minulého roka, prepravila takmer 160-tisíc cestujúcich. Majiteľ súkromného dopravcu Radim Jančura tvrdí, že linka sa ujala. „Je pre nás strategická, nakoľko spája medzinárodné letisko vo Schwechate so zvyškom siete žltých liniek RegioJet na Slovensku. Zároveň je ukážkou fungovania zdravej konkurencie,“ informoval. „Vôbec po prvýkrát sme sa na Slovensku stretli s férovou súťažou, kde si dopravcovia navzájom nehádžu polená pod nohy, ale bojujú o zákazníka kvalitou, cenou a každý sa snaží priniesť cestujúcim najlepšie služby,“ dodal šéf RegioJetu. Spoločnosť v súvislosti s príchodom letnej sezóny očakáva zvýšený záujem cestujúcich o využívanie linky."
Čo si myslíte o tejto linke? Ja som rád, že vznikla. Vďaka nej zlacnelo cestovné do Viedne a zvýšila sa kvalita pre cestujúcich. Škoda, že vlaky na tej trase nezlacneli.
http://www.etrend.sk/ekonomika/regiojet-chvali-linku-do-viedne-prvy-raz-sa-u-nas-stretol-s-ferovostou.html
"Spoločnosť RegioJet na medzinárodnej autobusovej linke medzi Bratislavou a Viedňou za šesť mesiacov jej fungovania, od polovice novembra minulého roka, prepravila takmer 160-tisíc cestujúcich. Majiteľ súkromného dopravcu Radim Jančura tvrdí, že linka sa ujala. „Je pre nás strategická, nakoľko spája medzinárodné letisko vo Schwechate so zvyškom siete žltých liniek RegioJet na Slovensku. Zároveň je ukážkou fungovania zdravej konkurencie,“ informoval. „Vôbec po prvýkrát sme sa na Slovensku stretli s férovou súťažou, kde si dopravcovia navzájom nehádžu polená pod nohy, ale bojujú o zákazníka kvalitou, cenou a každý sa snaží priniesť cestujúcim najlepšie služby,“ dodal šéf RegioJetu. Spoločnosť v súvislosti s príchodom letnej sezóny očakáva zvýšený záujem cestujúcich o využívanie linky."
Čo si myslíte o tejto linke? Ja som rád, že vznikla. Vďaka nej zlacnelo cestovné do Viedne a zvýšila sa kvalita pre cestujúcich. Škoda, že vlaky na tej trase nezlacneli.
Peon
Takže v Os a REx vlakoch ZSSK v zaintegrovanom území neplatí lístok za tarifu IDS BK [180-minútový vo všetkých zónach za 0,35 €], ale treba si v každom prípade za bicykel kúpiť lístok za tarifu ZSSK:
Jednorazový až za 1,50 € alebo jednodňový za 2,50 € alebo týždenný za 6 €! Batožina je v tarife ZSSK lacnejšia ako bicykel, ale stále o dosť drahšia ako v tarife IDS BK. http://www.slovakrail.sk/fileadmin/dokumenty/2016_pdf/Cenniky_pdf/od_1_jula/13_bicykel_a_batozina.pdf
"Odlišnosti vo vlakoch ZSSK
- preprava bicyklov vo vlakoch Železničnej spoločnosti Slovensko sa riadi len cenníkmi a pravidlami ZSSK,
- pri nákupe lístka od ZSSK nie je možné využiť službu elektronickej peňaženky."
http://www.slovakrail.sk/sk/ids/idsbk.html
Ja ešte doplním: Veď pri kúpe lístka v pokladniciach ZSSK ani u sprievodcov nie je možné kúpiť ani lístok za tarifu IDS BK z elektronickej peňaženky. ? A pokiaľ viem to ani možné nebude... Buď v hotovosti alebo vo viacerých pokladniciach aj platobnou kartou.