Inak ako je to s novým tarifným systémom pre staré vozidlá? Teda palubáky + označovače? Niekde som zachytil správu (už ani neviem kde to bolo), že sa ten už milión krát opakovaný tender ruší a nebude sa nakupovať nič a peniaze sa presúvajú inam (tuším ako časť peňazí na nákup opčných busov?). Čo je na tom pravdy?
Vedel by mi niekto prosim priblizit, ako sa vyberal dodavatel tarifneho a informacneho systemu koncom 90. rokov? Nejde mi velmi do hlavy, preco DPB zakupil stikace R&G a zaroven palubne PC BUSE. Co bolo dovodom nejednotnosti vyrobcu? Vopred dakujem ?
Mhd v Bratislave mi skoro každý deň spôsobí nejakú nepríjemnosť. Keď zas vynechá alebo mešká, prípadne sa neustále tolerujú a znášajú v doprave zapáchajúci a neslušní cestujúci, na úkor tých, čo si lístok kupia.Stále viac ľudí sa cestovaniu Mhd v Bratislave vyhýba, najviac cestujú dôchodcovia, spomínaní asociáli, študenti a pár slušných ľudí, na ktorých poľujú revízori, či si náhodou pri prestupe či v strese nestihli kúpiť lístok. Nečudujem sa cestám plných áut a zápcham, nikto nechce cestovať za takýchto podmienok.
Este mam jednu prosbicku a jeden dotaz: vedel by mi niekto poslat sluzobny CP hocijakej linky? Kedze v BA som este sluzobak nikdy nevydel a to som si fotil sluzobak aj v Parizi?
A otazocka: preco v T6A5 III vodici zatvaraju najprv 1.dvere a az potom zavru ostatne? Je to zvyk alebo je to nieco technicke?
Ako to netvrdim ze tie nase naju zli interier,ale aj ked si z toho zoberieme 0,5 metra tak je tam lepsie rozmiestnenie sedadiel, a docela ma prekvapila rychlost 90km/h(priblizny prepocet) na po A) zatravnenom useku s bezzliabkoviny kolajnicami a za B n a.s otvorenom zvrzku (respektive otvoreny zvrsok bol vsade naokolo len kolajnice boli zapistene do Asfaltu cca 10cm od kolaji na obidve strany bol asfalt?
Ja viem, len hovorim, lebo aj interier je priedusnejsi ako u nas a chcem visiet tych 8os na m, ja oen ukazujem ze kto ma ake "karty" lebo 8 normalnych ludi na 1meter nepostavis.
A na mna prosim registraciu a kviz/skolenie nevytahuj, som normalny sotous atd.
Inav ked som videl cez tyzden ze je potrebnych 10 vozidiel na vyjazdenie a ze este cca 10 stalo v depe skoro som odpadol
zas a znova, ale uz by to pomaly malo byt sucastou skolenia pred registrovanim sa.
Nie kazda rovnako dlha elektricka ma rovnaku kapacitu. Dovod? Ine rozmiestnenie sedadiel.
Nie kazdy vyrobca rata kapacitu rovnako. Ako ju rata? Jeden pouziva 5os/m2 iny 8os/m2 a je len a len na nom aku konstantu pouzije. Ak sa rozhodne pre pohodlnych 2os/m2 bude to len a len jeho volba.
Ved aj do Ik280 sa zmestilo 358 ludi, cize viac ako v tom CAFe...
Inac, minuly tyzden som bol v Edinburgu a povozil som sa aj ich elibou,rozpraval som sa aj so sprievodcom a vravel mi ze ich eliny MAJU 46 METROV a pojmu 246 LUDI, nase maju 32 METROV a kapacita je dana na 256 ludi, neden z vyrobcov musi klamat a mam pocit ze CAF to nebude.........
inac dozvedel som sa od prievidcu zaujimave info,napr. Ta trat bola postavena len ako "volebna lichotka"kedze vravel ze bezne ide na 1 spoj asi 20 ludi, a aj sa mi to potvrdilo,isiel som piatok o 15:00 a bolo tam 12 ludi(pocitam vsetkych,aj tych co isli 1 zastavku aj celu trasu....)
Ale ved moze 28,70,133 a L50 stat na novej Umelke , zajdu k EUROVEY priamo a potom bud pokracuju k Wustenrotu alebo nazad KV/DNV. V opacnom smere bez zachadzky k Eurovey, bez zastavenia na Scene ale iba na "umelke" smer Most SNP.
mrkvakj
inac dozvedel som sa od prievidcu zaujimave info,napr. Ta trat bola postavena len ako "volebna lichotka"kedze vravel ze bezne ide na 1 spoj asi 20 ludi, a aj sa mi to potvrdilo,isiel som piatok o 15:00 a bolo tam 12 ludi(pocitam vsetkych,aj tych co isli 1 zastavku aj celu trasu....)