Reply on: m@rtin #20640:
Jo, busy predsa produkuju len asi 20% exhalatov, tak preco ich nahradzovat trolejbusmi, ze ano. Zvlast, ked za sumu, urcenu na stavbu barrandovskej trate, zadratujes cely zapadny breh (vsetky linky s intervalom kratsim ako 15 minut) a dve vozovne. Praha ma holt ine priority.
Kami
Ten termin je velmi optimisticky (az nerealny). Ked nic ine tak vozidla a most sa tak rychlo nestihnu.
Trasa metra v Petrzalke je volna, ale vsetky odchylky od nej sposobia problemy co spominas.
Do 26.9. mali oslovene subjekty dodat projekt nosneho systemu. Tie budu prerokovane s mestom a potom zrejme zverejnene. Na ich zaklade sa urci charakter nosneho systemu. O tom prebehne aj verejna diskusia. Najprv o tom charaktere, neskor aj o konkretnostiach. Verim ze to rozhodnutie do konca roku padne aj keby mal Kolada buchnut do stola a rozhodnu sam.
Potom uz tazko predpokladat rychlost. Skomplikovat sa moze uzemny plan, uzemne rozhodnutie, stavebne povolenie, uver, verejne sutaze a pod.