Reply on: m@rtin #20640:
Jo, busy predsa produkuju len asi 20% exhalatov, tak preco ich nahradzovat trolejbusmi, ze ano. Zvlast, ked za sumu, urcenu na stavbu barrandovskej trate, zadratujes cely zapadny breh (vsetky linky s intervalom kratsim ako 15 minut) a dve vozovne. Praha ma holt ine priority.
Kami
Most Kosicka je stavany v nadvaznosti na dialnicu Pristavny most - Lafrancony. Take su platne plany a zial v case schvalovania o eline v Petrzalke rozhodla len tato stranka. Bohuzial.
Projekty nosneho systemu budu prezentovane v najblizsom case.
Uzemny plan je fakt stary, aj v tom v roku 2004 bude ponechany priestor pre klasicke metro (az raz ...). Este pred jeho schvalenim bude zname rozhodnutie o nosnom systeme. Samozrejme realizacia potrva. Nakoniec, keby sa slo podla projektu na iMHD, treba pockat na dokoncenie Mostu Kosicka.
Nakoniec trocha optimizmu. Suma, ktoru si je mesto schopne na nosny system pozicat, je vyssia ako podla treba na projekt z iMHD.
Zjednoduseny zaver: mame peniaze, mame koridor, staci rozhodnutie a v 2006 prve supravy prejdu do mesta