m@rtin, Martin Fundárek: Takže:
1) Prípravná fáza stavby mosta Košická bola za pána Moravčíka, ktorý až do svojho konca hovoril o metre. Po odobrení pôžičky o EIB na jeden projekt ho nemôžeš len tak zmeniť, bo o tú pôžičku prídeš. Avšak už vtedy mesto malo myslieť na tých 6 pruhov, ale aj toto malé prebudovanie projektu by výstavbu zdržalo minimálne o 6 mesiacov ak nie viac.
2) u nás sa momentálne budujú dva dialničné úseky a že žiadne protesty neboli. A to dokonca zobrali aj časť ZOO. Len pri moste Košická bolo pár ohlasov, ktoré však pre nedostatok argumentov upadli.
3) Hádam mi nechceš tvrdiť, že Praha všetko čo bolo vytvorené za bolševika hodila do koša a spravila úplne iný územný plán.
4) To máš pravdu, že s tou informovanosťou je to horšie ale od príchodu nového vedenia sa toho dosť zmenilo.
5) Ja kritizujem klientelizmus aj v Bratislave a je strašné, že ak ide o niečo z elektrikov bude to siemens, že je už v podstate rozhdnuté aké busy sa budú dodávať, že tender na trofle bol ušitý pre Škodu. Nič horšie ako klientelizmus byť nemôže. Snáď len tunelovanie.
6) Aj ja.
7) Nie zle si to pochopil. Tu ide o to, že ak by sa začalo stavať metro tak prvý krát sa odvezeme tak o osme desať rokov a to keby sa začalo stavať dnes. Ak sa postaví elina v P. tak to bude ako tak funkčné hneď. To však neznamená, že sa ďalej nebude prebudovávať to ostatné. Inak už som to tu aj písal, že západná radiála sa ide za 100mil spreferovať tak aby elina zastavovala len na zastávkach.
Aký koridor? No ten na ktorom platí predsa stavebná uzávera, kvôli vybudovaniu nosného systému. Od tiaľ kde si bol v tom rozostavanom depe, cez tie vyhĺbené jamy. Možno tie jamy nakoniec aj zasypú, ale tá trať bude proste v tých miestach ako bolo plánované metro. Pzri si schémy tu na iMHD.
9) Ja neviem, či je v Prahe bežné, že trate sú v rukách iných, súkromných subjektov. Jednoducho ten pozemok, ktorý je určený na budovanie metra, či rýchlodráhy patrí mestu. Ak neveríš napíš na mesto.
10) áno, lebo mrakodrapy sú u nás určené, len kvôli prevádzke na letisku. Inak ak si dobre pamätám, tak istá f si chcela postaviť mrakodrap na kolárku a že jej to nedovolili. Môže postaviť len osem poschodí a musí postaviť podzemné garáže a upraviť park.
11) Neviem, prečo sa rozuluješ. Je mi jedno koľko má Praha elín, len viem, že precentuálne má viac T3 ako mi. To len k tým zapraseným T3kám.
12) Ak by si sa raz rozprával s tými pánmi od mesta, tak zistíš, že sú starej školy a majú zakódované, že na 1000 to nepôjde. Tak čo s nimi. Ak budem všade len hladať chyby ako to toto mesto nezvládne a preto by sa do toho nemali púšťať a že im to bude trvať strašne dlho, nech sa na to vyfláknu tak by som asi moc neobstál ani s vlastným záujmom. Vieš ono je krásne mať zálubu v niečom čo u teba doma dosť dobre funguje, ale mať zálubu v tom čo má nesmierne veľa chýb a treba veľa zmeniť to chce odvahu, ktorú tu veľa ľudí má a chcú v DPB toho veľa zmeniť.
1) Prípravná fáza stavby mosta Košická bola za pána Moravčíka, ktorý až do svojho konca hovoril o metre. Po odobrení pôžičky o EIB na jeden projekt ho nemôžeš len tak zmeniť, bo o tú pôžičku prídeš. Avšak už vtedy mesto malo myslieť na tých 6 pruhov, ale aj toto malé prebudovanie projektu by výstavbu zdržalo minimálne o 6 mesiacov ak nie viac.
2) u nás sa momentálne budujú dva dialničné úseky a že žiadne protesty neboli. A to dokonca zobrali aj časť ZOO. Len pri moste Košická bolo pár ohlasov, ktoré však pre nedostatok argumentov upadli.
3) Hádam mi nechceš tvrdiť, že Praha všetko čo bolo vytvorené za bolševika hodila do koša a spravila úplne iný územný plán.
4) To máš pravdu, že s tou informovanosťou je to horšie ale od príchodu nového vedenia sa toho dosť zmenilo.
5) Ja kritizujem klientelizmus aj v Bratislave a je strašné, že ak ide o niečo z elektrikov bude to siemens, že je už v podstate rozhdnuté aké busy sa budú dodávať, že tender na trofle bol ušitý pre Škodu. Nič horšie ako klientelizmus byť nemôže. Snáď len tunelovanie.
6) Aj ja.
7) Nie zle si to pochopil. Tu ide o to, že ak by sa začalo stavať metro tak prvý krát sa odvezeme tak o osme desať rokov a to keby sa začalo stavať dnes. Ak sa postaví elina v P. tak to bude ako tak funkčné hneď. To však neznamená, že sa ďalej nebude prebudovávať to ostatné. Inak už som to tu aj písal, že západná radiála sa ide za 100mil spreferovať tak aby elina zastavovala len na zastávkach.

9) Ja neviem, či je v Prahe bežné, že trate sú v rukách iných, súkromných subjektov. Jednoducho ten pozemok, ktorý je určený na budovanie metra, či rýchlodráhy patrí mestu. Ak neveríš napíš na mesto.
10) áno, lebo mrakodrapy sú u nás určené, len kvôli prevádzke na letisku. Inak ak si dobre pamätám, tak istá f si chcela postaviť mrakodrap na kolárku a že jej to nedovolili. Môže postaviť len osem poschodí a musí postaviť podzemné garáže a upraviť park.
11) Neviem, prečo sa rozuluješ. Je mi jedno koľko má Praha elín, len viem, že precentuálne má viac T3 ako mi. To len k tým zapraseným T3kám.
12) Ak by si sa raz rozprával s tými pánmi od mesta, tak zistíš, že sú starej školy a majú zakódované, že na 1000 to nepôjde. Tak čo s nimi. Ak budem všade len hladať chyby ako to toto mesto nezvládne a preto by sa do toho nemali púšťať a že im to bude trvať strašne dlho, nech sa na to vyfláknu tak by som asi moc neobstál ani s vlastným záujmom. Vieš ono je krásne mať zálubu v niečom čo u teba doma dosť dobre funguje, ale mať zálubu v tom čo má nesmierne veľa chýb a treba veľa zmeniť to chce odvahu, ktorú tu veľa ľudí má a chcú v DPB toho veľa zmeniť.
Andy
Je tam vela zmien k horsiemu, zopar k lepsiemu.