Podľa toho čo som videl, je názov zastávky vytlačení na priesvitnej fólií, ktorá je pritlačená/prilepená na skle tej tabule, takže by sa to malo dať vymeniť. Včera som si ale všimol že tá fólia pri technopole je už trocha zvlnená (od tepla?).
Som zvedavý aký výzor budú mať tie v Dúbravke keďže pomaly každá čo je nainštalovaná je iná. Avšak som rád, že sa to postupne rozširuje. Ale najviac ma zaujíma ako sa DPB popasuje s tým ak niekedy danú zástavku nedajbože premenujú. Prelepí to bielom nálepkou alebo papierom formátu A4? ?
Pozrel som program a posledné vystúpenia končili 06.00 zrejme ani veštecka gula by nedokáza odhadnúť, koľko ľudí vydrží na koncerte do konca, resp. kto to kedy ukončí a chce ísť v noci. Smutne ze ogranizatora nezaujma odvoz a dovoz jeho ,,klientov,, - (na svojej stranke spomina MHD) ale len cena vstupenky. Mohol by sa trochu poučiť od iných organizátorov koncertov a celkovo to je jeho vizitka. Myslim, ze kludne si mohol objednať zmluvnu dopravu od DP.
Ak by tá infraštruktúra, ktorú postavíš bola obyčajná železničná trať spojená so sieťou ŽSR, na ktorej by premávali všetky druhy vlakov, tak by si bol zrejme manažér infraštruktúry. Zisk by si nejaký tvoriť mohol, keďže fixnú časť EON by ti možno platil štát a mohol by si poskytovať ešte nejaké ďalšie služby železničným podnikom.
Ide ale imho o úplne hypotetickú otázku, keďže v zásade aj manažéri infraštruktúry, ktorí sa na prví pohľad zdajú byť súkromníkmi, sú väčšinovo vlastnení štátom, spolkovou krajinou, regiónom, obcou a pod..
ja tu skôr vidím systémový problém, a síce absenciu povinnosti (organizátora) zabezpečiť, resp. preukázať zabezpečenie adekvátneho dopravného riešenia. Resp. povinnosť povoľujúceho orgánu (mestská časť) informovať DPB a podobne. Rozhodne by to nemalo byť v rovine, že "mestská časť zlyhala", tzn. na niekoho dobré slovo sa niekedy DPB dozvie, niekedy nie, niekedy mu platia, niekedy nie...
Presne tak stačila jednoduchá správa ,že DPB nemalo info o tomto podujatí. Aj ,keď osobne neverím že by si nič od štrvtka dispečeri nevšimli väčší nápor na N53,ktorá chodí väčšinou skoro prázdna.
Tentokrát zlyhala aj mestská časť , že neposunula info na DPB hneď v momente povolovania akcie. DPB vie zvládnuť v pohode akcie na Z.Pieskoch nočnou N10.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec