Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: matho285 #201790:
Pretoze toto bola (nezvladnuta) riadne vopred ohlasena akcia so zaplatenou posilovou dopravou. Preto.
Reply on: matho285 #201790:
ešte k informovaniu - podľa mňa chýbajú nejaké informačné tabule resp. nejaké reproduktory, cez ktoré by boli hlásené meškania, resp. výluky. Pretože ako teraz cez víkend bola prerušená doprava, pochybujem, že tých čo stáli na zastávke napadlo sa pozrieť na webovú stránku DPB, poprípade ani nemajú tu možnosť (nemajú mobil s pripojením na internet, poprípade len pripojenie na internet)
Reply on: petoo #201774:
informovali prostrednictvom webovej stránky - ako keby cestujuci nemali čo robiť, len sledovať ich stránku.

to trambusak: z DOD v Markíze išiel podľa mňa tiež autobus nad rámec kapacity a šli sme. Nastupoval som o zastávku skôr na Krčoch a už tam bol plný autobus a na Markíze sa ľudia pchali do autobusu, aj keď videli že vodič nemôže zatvoriť dvere (asi 5 min sa o to snažil), pričom po našom odchode na zastávke ostal stáť ešte veľký dav ľudí. Prečo tu mohol autobus odísť a zo Zlatých nie? Veď podľa mňa mohli byť tie masy na zastávkach porovnateľné.
Reply on: N/A #201787:
To už bolo zodpovedným vysvetlené a so spojkami sa tam začína uvažovať.
Reply on: Ike #201781:
Ja by som skôr ako príklad uviedol úsek Martin - Turčianske Teplice.
Reply on: Sommelier #201777:
Ak náhodou bude zast. Trnávka, Ružinov a Vrakuňa a Os vlaky by tam zastavovali, čím by sa predĺžila jazdná doba, súčasný grafikon sa nebude dať vyjazdiť. Ďalšia vec - kapacita súprav v špičke nepostačuje už teraz. Takže zase niekto robí nedomyslený projekt, zastávky bez zmien v infraštuktúre. Pomohlo by, keby sa aspoň od BNM po Hornbach dala využiť koľaj do Petržalky, čo by si vyžadovalo koľajovú spojku pri Hornbachu.
Bez nej sa na nových zastávkach nebude zastavovať, alebo sa budú musieť v špičke zrušiť vlaky.
Reply on: mrkvakj #201778:
Si predstav, že to vedeli všelikde už aj o 60 rokov skôr.
Reply on: AAA #201767:
Však ŽSR ani nie sú subjekt, ktorý by mal trate budovať na komerčnom základe.
Reply on: Ike #201762:
Áno a dokonca sa nákladnou dopravou (aj) na práve tejto trati živím. Niečo k veci?
Reply on: 810zssk #201766:
Modra je samozrejme blbost. zas by niekto odmietol otvarat stodolu pri jazde kazdeho vlaku a tak by z toho aj tak nic nebolo ?
Reply on: Ike #201781:
Ale tie úseky na trati 160 sú vložené najmä z toho dôvodu, aby bolo umožnené letmé križovanie vlakov.
Reply on: Andreas.Papak #201779:
Na Slovensku takú už máme. Na trati ŽSR 160 Zvolen - Košice sa nachádzajú také úseky. Napr. Rožňava - Dvorníky.

A myslím si, že dvojkoľaj ti skôr zväčší kapacitu ako elektrifikácia. Tá ti za určitých okolností dokáže zrýchliť prevádzku (a samozrejme je tu významný ekologický faktor), čo tiež dokáže zväčšiť kapacitu no nie tak ako "plný profil".
Reply on: Ike #201758:
Inak je možné stavať (resp. či to má význam) dvojkoľajnú neelektifikovú trať?
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4995-Trolejbusy-bez-troleje/

zaujímavé že v česku už okolo 2000 vedeli robiť apu trolejbusy?
Reply on: Ike #201763:
No práve, že to otázka nie je vôbec, keďže ŽSR nestavajú (temer) vôbec a niekde by už začať mohli. Odpoveď ministerstva ohľadom súčasných objemov dopravy bude po sprevádzkovaní Vrakune, Ružinova a Trnávky (keď sa v špičkách imo značná časť substrátu nezmestí do súpravy) opäť o niečom svedčiaca..
Reply on: petoo #201774:
Na jednej strane ma DP pravdu, kedže o tom nevedel a dokonca zabezpečil električky. Ale ten text je vtipny 🙂 Asi začnem počítať cestujúcich v špičke a upozorním vodiča keď bude mať prekročenú kapacitu 🙂

Ak by totiž menované spoje na zastávke zastavili, je pravdepodobné, že by z nej už neodišli. Nápor cestujúcich sa zvyšoval a výrazne prekračoval výrobcom stanovenú kapacitu - 86 cestujúcich a takto preplnené autobusy sa nesmú podľa predpisov zo zastávky pohnúť, aj keď by sa im podarilo zavrieť dvere.
Reply on: AAA #201769:
Toto sa teda tyka kazdeho prevadzkovatela drahy? Ide mi o pripad kedy by som si napriklad ja postavil vlastnu zeleznicnu drahu a pustal na nu dopravcov - aj tak nemozem tvorit zisk?
niečo na zasmiatie či skor zaplakanie ?

http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/stanovisko-dpb-k-akcii-na-zlatych-pieskoch/

"Okamžite bol nasadený záložný autobus, ktorý však rovnako nedokázal odviezť množstvo ľudí, ktorí sa snažili do vozidla nastúpiť. Z uvedených dôvodov nebolo možné na zastávke zastaviť." to je čo za logiku poslem založak zistím že sa do neho nepomestia ludia tak ho poslem naprazdno preč ?
Reply on: AAA #201772:
Teda beriem späť, čosi tam predsa o tom je. "Na základe analýzy nákladov a výnosov možných navrhovaných opatrení sa v pláne podľa odseku 1 uvedú aj konkrétne opatrenia, ktoré je potrebné uskutočniť na zvýšenie kapacity infraštruktúry, vrátane časového rozvrhu ich uskutočňovania. Navrhované opatrenia sa musia zaoberať najmä možnosťami presmerovania dopravných služieb na iné železničné trate, iného časového rozloženia dopravných služieb, vplyvom zmeny cestovnej rýchlosti vlakov, možnosťami zlepšenia vybavenia alebo modernizáciou železničnej infraštruktúry." (§ 46 ods. 3)
Ale keď štát na to nedá peniaze, tak čo?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.