Reply on: Ike #201763:
No práve, že to otázka nie je vôbec, keďže ŽSR nestavajú (temer) vôbec a niekde by už začať mohli. Odpoveď ministerstva ohľadom súčasných objemov dopravy bude po sprevádzkovaní Vrakune, Ružinova a Trnávky (keď sa v špičkách imo značná časť substrátu nezmestí do súpravy) opäť o niečom svedčiaca..
Asi začnem počítať cestujúcich v špičke a upozorním vodiča keď bude mať prekročenú kapacitu
Ike
Je pravdou, že reči o nákladnej doprave zo strany RJ sú trocha mimo a že dvojkoľaj je tam za súčasného stavu luxus. RegioJet má plné právo vyjednávať so ŽSR o rozšírení trate, no mali by tu existovať kompromisy. Ak má teda RegioJet vypracovanú štúdiu a indície že po zvýšení ponuky stúpne dopyt a bol by ziskový keby nasadil ďalšie spoje a ďalšie spoje, za ktoré bude platiť ŽSR vyžadujú rozšírenie kapacity trate, tak dá sa to riešiť aj lacnejším riešením nie? Napr. rozšírením počtu výhybní.